Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2010.04.17 20:20:50 (2339.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Gas... @ 2010.04.17. 11:22:55


Ha egyik oldal sem zár, akkor nem a kapcsolókkal van a baj - legalábbis elég kicsi az esélye, hogy egyszerre adja meg magát mindkettõ. Ki kellene cserélni a gumicsöveket, amiben a vákuum közlekedik - sima (azt hiszem) gázolajcsõ jó rá, autósboltban néhány 100ft métere. Ha így sem megy, akkor tovább kell keresgélni.
Ha a füstölés csak indításnál van és az olaj is kopik belõle, akkor szelepszár szimering csere elõtt állsz.
Kézi agykapcsoló 50 ezer körül van újonnan, párban, a vákuumos csodából 140 ezer a két darab.
2010.04.17 11:39:37 (2338.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gas... @ 2010.04.17. 11:22:55


Ahogy itt ( http://suzuki4x4.hu/?p=257&a=219 ) is le van írva, sajnos bármilyen apróság okozhat ilyet. Elég, ha a vákum gumicsöve egy kis helyen ki van repedve, és máris megállt a mutatvány. Az is lehet, hogy egy kompresszorral meghajtva mûködik, de a rendszerben lévõ igen gyengécske vákum már nem tudja átbillenteni a kapcsolót.
Egy pár manuális hub 25-30 pénz körül szokott mozogni használtan, és gyakorlatilag örök életû.
A kék füstnek ehhez nem lesz köze, az inkább egy motorgenerál irányába mutat.
2010.04.17 11:22:55 (2337.)
Gas...
Megnéztem és egyik keréknél sem hajtja meg a kardánt lehet mind a kettõ elment szabira??? Az após mert hogy õ jár vele töbször azt mondta hogy a szerelõ levegõpisztolyal megnyomta és hogy akkor bekapcsol. Ne mehet hogy kevés a vákum??? Elég kéken fustõl mikor elinditom :(. A kézikapcsolásu mennyibe kerülne???
2010.04.16 21:17:22 (2336.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.16. 21:06:43


Azt hiszem, hogy Te sem gondolod komolyan, hogy a kézi nem megbízható! Ezerszer tovább tart, mint a vákuumos! Csak nem kényelmes, mert ugyebár ki kell szállni a kapcsoláshoz. Aki kicsit is elõrelátó, az terepre érve betekeri.... Te pedig majd akkor fogsz erre rájönni, amikor tökig állsz a sárban és nem lesz elsõ hajtásod, mert valamelyik zár megadja magát. Egyébként mechanikus kapcsolású terepváltó esetén kizárólag akkor villog a 4wd, ha az agyak nem zártak be!
2010.04.16 21:16:23 (2335.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.16. 21:06:43


Okos ember terepre menés elõtt kapcsolja be a szabadonfutót. Persze ennek az is feltétele, hogy az ember ne olyan utcában lakjon, mint te :)
Amúgy meg sajnos van vele tapasztaltunk, hidd el, villog, amikor nem kapcsol az agy. Váltókaros konstrukciónál csak a szabadonfutó okozhat ilyet tulajdonképpen, amennyiben gombos, akkor tényleg lehet más is.

Gas: Milyen kapcsolású?
2010.04.16 21:06:43 (2334.)
zsandar

Előzmény: kenci @ 2010.04.16. 19:31:27


Es amikor to*ig allsz a sarban, rajossz, hogy miert is jo a megbizhato manualis. Jo szorakozast hozza... ];oDDD

Erdekes, mint azt lathattatok en 5 eve minden nap min 2x beteszem, kiveszem, hogy az utcanban jarjak. Egyszer volt vele gond, amikor allandoan beugrott a jobb elso, meg az autopalyan is. Persze csak oriasi recseges lett a vege... ];oD Benzines mosas es zsir segitett.

Előzmény: Gas... @ 2010.04.16. 18:58:19


A lampa csak villog, vagy folyamatosan eg? Ugyanis ha villog az azt jelenti, hogy nem tudja kapcsolni es ennek semmi koze nincs a szabadon-futohoz. Ha folyamatosan eg, es nem hajt, az lehet a free runin hub... ]:-)

Ha az egyik elso kereket felemeled, es forog osszekerekben, akkor VALAMELYIK FRH adta meg magat. Csak ugy tudod tesztelni, ahogy Nyuszy irta. Abbol fogod tudni, hogy melyik nem megy, hogy az konnyebben forog, es a feltengelyek allnak. De mondom, csak akkor, HA tenyleg ez a baja.

Ha gondolod, privatban megadom a szamom es segitek tanacsokkal, mert igy 5 oldalt irhatnek... ];oDDD
2010.04.16 20:01:13 (2333.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Gas... @ 2010.04.16. 19:53:06


Az agykapcsoló "a felni közepén lévõ ökölnyi fekete gumó"

http://suzuki4x4.hu/?/Suzuki_4x4/Technika/

kenci szerkesztette 2010.04.16 20:06:10-kor.
2010.04.16 19:53:06 (2332.)
Gas...
Hülye vagyok a futomühöz az agykapcsoló közvetlenül a fék mögött van vagy valami vicces helyen mint az alfában a tárcsafék?
2010.04.16 19:31:27 (2331.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Gas... @ 2010.04.16. 18:58:19


Tutira az agykapcsoló sz@rt be. Sajna nem igen javítható. Szét lehet szedni, de nem sok minden van benne, amihez hozzá lehetne nyúlni és megjavítani. Vehetsz bontottan vákuumosat, vagy tartósabb kézit.
2010.04.16 19:16:10 (2330.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gas... @ 2010.04.16. 18:58:19


Szinte biztosan valamelyik agykapcsoló adta meg magát.
Összkerékbe kapcsolva emeld meg az elejét egyesével, és amelyik oldalon el tudod forgatni a kereket (úgy, hogy a kardán nem forog), ott van a gond.
2010.04.16 18:58:19 (2329.)
Gas...
Sziasztok lenne egy kis problémám. 4x4-et nem akarja bevenni. Csak villog a belsõ lámpa de nem hajt. A motorvákumot megmértem és lent is megkapja mint e be- mint a kikapcsoláshoz a vákumot. mi lehet a baj?? Légyszi segitsetek mert már 3 szerelõnél voltam vele és mindenki csak nézett és nem aszálykor szeretnék porolni vele.
2010.04.16 06:22:37 (2328.)
kjoci
(Miskolc)
Igen.Majd teszek fel róla képet, de jövõ héten pémteken megyek Ausztriába ha feljössz valahová az M1 felé akkor összefuthatunk.Vagy valamikor májusban (még nem tudom pontosan mikor)megyek Szlovéniába F.váron keresztül Akkor is meg tudod nézni.

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.16. 06:18:46


2010.04.16 06:18:46 (2327.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2010.04.15. 19:12:33


Igazából azt volna jó tudni, hogy mennyire komplett szett.
Ha megvan benne tényleg minden, és csak be kell építeni, akkor érdekelne.
Te mindenképpen veszel?
2010.04.15 19:12:33 (2326.)
kjoci
(Miskolc)
Nyuszy! Megjött a snorkel.Hétfõn megyek érte Lengyelbe.Hozzak neked is vagy elõbb megnézed az enyémet majd?
Májusban megyek utánna újra arrafelé.
2010.04.14 13:20:31 (2325.)
kjoci
(Miskolc)
Nyuszy.
Ezt kaptam ma a Lengyelektõl snorkel ügyben.
Hello ,

At the moment propably due to mourning we cannot contact the producer .As
soon as we get any information will write you back

Regards
Pozdrawiam
Tomasz Postó³

Úgyhogy várni kell rá kicsit.
2010.04.12 20:58:52 (2324.)
kjoci
(Miskolc)
Aszfalton 6.3-6.8 között.Full terepen 8-8.5 között.Ilyen 50-50 felállás nekem még nem nagyon volt emlékeim szerint.Amikor vettem akkor a full aszfaltra való gumikkal egyszer mentem vele 5.8-at.De inkább a 6 feletti jellemzõ.De terepen fél 1-ben nyûgetve sem evett 8.5-nél még többet.-

Előzmény: Ice-Man @ 2010.04.12. 19:55:45


2010.04.12 19:55:45 (2323.)
Ice-Man

Előzmény: kjoci @ 2010.04.12. 18:06:10


Nálad milyen a fogyasztása a dízelnek?
Az enyém BFG All Terrain gumikon kb. 50/50% terep és országút 7-7,5l/100km.
2010.04.12 18:06:10 (2322.)
kjoci
(Miskolc)
Esetleg eladó kardán valakinek?
2010.04.12 18:04:40 (2321.)
kjoci
(Miskolc)
Valaki mérte már meg az elsõ kardán hosszát kiszerelt állapotban?
Kiváncsi lennék a hosszára is.Beszerelve a dízelé 76 cm a benzinesé 77 cm.
Összecsúszik-e a benzinesé a dízel méretére?Vagy besz...m és ennyire különbözik a kettõ.
2010.04.12 16:11:22 (2320.)
kjoci
(Miskolc)
Úgynézki behalt az elsõ kardánomon a csúszóhüvely.Találtam is több helyen komplett elsõ kardánt bontva, különbözõ árakon.
Újonnan mennyi egy ilyen?Nem tudja valaki?
2010.04.11 21:26:50 (2319.)
zsandar

Előzmény: Qnci @ 2010.04.11. 21:14:46


A 235/70 R16-os BfGoodrich MT-re 1 perc alatt rakom fel a holancot (/darab), az utcaban hatsohid hajtasban holanccal torom fel a jeget, hogy gyalog lehessen kozlekedni, rendszeresen mentem az arra tevedt "turistakat". A tel nagyon mulatsagos evszak...
De legalabb nem kell sokat utazni, ha off-road kell. Csak menj fel egyszer kiados essoben Erden a Vinceller utcan. Onnan lehet X5-st is menteni neha, bar azok nem merik bevallalni... ]:-)))
Ha siratofal kell, rogton mellette Gyertyanfa utca. A Jimny csak rovid 1-ben fog felmenni, mast ki se probalj!
Csak kerlek kulturaltan, nem szeretnem, ha terepjaro lattan lovoldozni kezdenenek a szomszedok.

Ez egy ilyen kornyek. Minden nap egy uj kaland! En hulye vagyok, de szeretem.
Ja, de egy saroknyira mar aszfalt ut, ha gaz van, legfeljebb setalsz 100m-t... ]:-)))
2010.04.11 21:14:46 (2318.)
Qnci

Előzmény: zsandar @ 2010.04.11. 21:13:19


Dehogynem......mesélj :)
2010.04.11 21:13:19 (2317.)
zsandar

Előzmény: Qnci @ 2010.04.11. 21:08:34


A Jimnyke elegyensulyozik a bakhaton, a nagy meg beassa magat. De igazandibol csak nagy esso vagy olvadas utan ilyen, kulonben aszfalt-terepjarokkal is jarhato... ]:-)
Meseljek a telrol...? Nem kell, ugye? ];oDDD
2010.04.11 21:08:34 (2316.)
Qnci

Előzmény: zsandar @ 2010.04.11. 20:57:17


Basszus: mindennap egy speciál mire hazaérsz :) :)
2010.04.11 21:07:07 (2315.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.11. 20:57:17


Elég aszfaltszegény, viszont "kátyúmentes" :)
2010.04.11 20:57:17 (2314.)
zsandar

Előzmény: alexa @ 2010.04.11. 18:26:25


Erd, megyei jogu varos. Szerinted miert van 2 terepjaronk...? ];oD
Feltoltok par kepet az utcankrol, hazunk elott...

Van egy mottom: "Minek nekem Somogybabod, erdi vagyok...!!!"

zsandar szerkesztette 2010.04.11 21:02:30-kor.
2010.04.11 18:29:49 (2313.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: alexa @ 2010.04.11. 18:26:25


Szinte biztos, hogy csak egy drótot kell megigazítani :)
2010.04.11 18:26:25 (2312.)
alexa
Köszönöm a kedves sorokat és a bíztatást! Megpróbálok túllépni a bosszuságon és megpróbálom megcsináltatni a 4 wd-t. Enélkül sz@rt se ér számomra a jimny, hiszen egy hegyen lakom,itt elég egy kicsi esõ,és képtelenség 2 wd-vel közlekedni...remélem nincs nagy gond és nem kerül horrorisztikus összegbe a javítás...majd beszámolok...addig is jó jimnyzést kívánok mindenkinek!
2010.04.10 21:25:30 (2311.)
zsandar

Előzmény: josh @ 2010.04.10. 21:15:54


En csak robogon probaltam (Yamaha YP400). Szepen ment vele, de 2x eloadta, hogy indulasnal, ha odahuztam neki, egyszeruen megindult, majd lefulladt. A keresztezodes kozepen... Hat nem volt kellemes.
2010.04.10 21:22:53 (2310.)
schrank

Előzmény: josh @ 2010.04.10. 21:15:54


10 forint a benzin elõállítási költsége 330 a kuton, ma mondta a dunatévén egy tudós , ezért nem engednek tért hódítani semmilyen alternatív üzemanyagot ...
2010.04.10 21:21:58 (2309.)
zsandar

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.10. 19:37:03


A, azt mar leflexeltem kuposra, ujravagtam a meneteket (mar alig volt mit), tettem uj csavarokat, de ketto megint megszakadt. Az a gaz, hogy az ABS jelado pont ott van a csavarok mogott, igy az egesz kerekagyat le kell szedni hozza, hogy ki tudjam utni. A manual hivatkozik a korabban jelzett szerszamra, de egyeb infot nem talaltam rola...
http://www.zsandar.hu/kerekagy.jpg
Es a jelado is ossze van mar rohadva az aggyal... Jo jatek a Japan mini-lego... ];oD
Az a gaz, hogy a legkulccsal kapatja ra a csavart a gumis, mert kezzel lusta. Aztan ha kicsit melle megy, a legkulcs rendbe is teszi.
Egyszer nyaltak meg igy az egyik kerekemnel. Hat, nem szepet es jot kapott erte a srac... ]:-)
2010.04.10 21:15:54 (2308.)
josh

Előzmény: Qnci @ 2010.04.10. 21:05:45



Nem rossz!Kár,hogy nem használjuk ki a lehetõséget köszönhetõen az olaj lobbinak!ha valahol,akkor nálunk lehetne csinálni....

vitara szeretné szerintetek?
2010.04.10 21:05:45 (2307.)
Qnci

Előzmény: josh @ 2010.04.10. 20:55:09


Én úgytudom 227-229.
2010.04.10 20:55:09 (2306.)
josh

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.10. 15:37:22




mennyi most egy lityi etanol?
2010.04.10 20:30:53 (2305.)
schrank

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.10. 15:37:22


központi injektoros motorokhoz nem jó az etanol még átalakítva sem a hengerenkénti befecskendezésûek el vannak vele ...
2010.04.10 19:37:03 (2304.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.10. 19:17:40


Nekem is volt ilyen tõcsavarom, aztán egy gumis áttekerte menetmetszõvel, azóta teljesen jó.
Mondjuk arra csak rákapni nem akart a csavar.
2010.04.10 19:17:40 (2303.)
zsandar

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.10. 15:37:22


Probalkoztam, probalkoztam... Kell a szerszam merete, maskepp nem megy. Valami nagytudasu gumis a legkulccsal, 3 csavart ferden kapatott ra, muszaly cserelnem a tocsavarokat...

zsandar szerkesztette 2010.04.10 19:18:37-kor.
2010.04.10 15:37:22 (2302.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.10. 15:16:28


Elhiszem, hogy nem akarja. mondjuk én asszem tompa csillagcsavarhúzót szoktam használni, próbáld meg valami olyannal, ami jobban belefekszik az egyik lyukba.
A féknyereg az szerintem konstrukciósan szar, mert ha fél éve nem volt szétszedve, akkor nekem is csak a nagyon jó krovafej + merev szár + fél méteres vascsõ konbináció szokott segíteni, de még így is van, hogy ütni kell...
Enyém amúgy idén fogja betölteni a 10-et.

Ja, és tankoltam ma 15 liter E85-öt, így lett tele, még megy vele, majd kiderül, reggeli hidegben milyen. Haverom ezres Swiftje kb. fele arányú keverésnél hidegen igen szar, melegen teljesen jó.
2010.04.10 15:24:02 (2301.)
zsandar
Na jo, addig is lemegyek duhongni vele. Csak a kanna ne legyen a kozelben... ];oDDD

zsandar szerkesztette 2010.04.10 15:25:28-kor.
2010.04.10 15:16:28 (2300.)
zsandar

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.10. 15:09:44


Most csinaljak rola fotot, hogy elhidd? ];oDDD Egyet utottem ra, sima csavarhuzoval. Elkenodott... ]:-/
A Te autod mikori? Mert a mienk 3 eves, vagyis mar rohad ossze benne minden. Nagyon gyenge anyagbol keszult, rossz minosegben. De hat az alkatresz-eladas az igazi biznisz... ]:-///
Most komolyan. A feknyereg csavarjaival 5-5 poercet sportoltam. 2006/12-es az auto, ami 3,5 ev. Azt a rozsdamennyiseget. Ok, hogy ezen mar semmi nem minosegi acel, de legalabb akkor a gepzsirt ismernek. Kicsit kezdek kiakadni. Barhova nyulok, minden ossze van rohatdva. Nem is lenne gond, csak latom, hogy a regi autokat mennyivel tartosabb anyagbol gyartottak. ]:-/

Valami hasonlo szerszamot szeretnek most en is csinalni hozza, de nem szeretem a kb. meretezest, es amig nem szedtem szet, addig meg nem tudok pontosan merni... ]:-)))

zsandar szerkesztette 2010.04.10 15:22:20-kor.
2010.04.10 15:09:44 (2299.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: zsandar @ 2010.04.10. 14:27:17


Elõször én is így kezdtem, és legyártottuk, sima vastag falú vascsõbõl lett levágva, meghagyva négy körmöt.
Aztán elkavartam, azóta simán csavarhúzóval és kalapáccsal szerelem, minden gond nélkül. Tök fölösleges a célszerszám, elég erõs az az "anya", érzéssel simán ki lehet ütni, nem látszik meg rajta.
2010.04.10 14:28:05 (2298.)
Qnci

Előzmény: zsandar @ 2010.04.10. 14:27:17


Akkor bocsi, passz.
2010.04.10 14:27:17 (2297.)
zsandar

Előzmény: Qnci @ 2010.04.10. 14:21:21


Nem, nem. Ehhez egy speci kulcs kell, amin negy korom van. Utni nem erdemes, ocska, puha anyagbol van...
2010.04.10 14:21:21 (2296.)
Qnci

Előzmény: zsandar @ 2010.04.10. 14:09:34


Az egy sima 50-es crowa fej. Legalábbis a Samhoz az kell.
2010.04.10 14:09:34 (2295.)
zsandar

Előzmény: brestovsky @ 2010.04.08. 21:13:44


Latod, a Pick-Up-ra most csinalok 62-es PVC csobol, es meg pofas is, mattfeketere fujva. Haveromnak az L200-asa fut ket eve igy. Jimny-nek eleg a 40-es... ];oDDDD

Megakadtam, segitseg kellene. Tudtok valamit errol a celszerszamrol? Rajz, vagy vegso soron pontos meretek kellenenek, az esztergalyosnak...
http://www.zsandar.hu/kerekagy.jpg


zsandar szerkesztette 2010.04.10 14:10:10-kor.
2010.04.08 21:43:09 (2294.)
brestovsky

Előzmény: kjoci @ 2010.04.08. 11:43:14


szerintem a kéken lévo Zanfi gyártmányú.Ez nekem is bejon csak árával van gondom.
2010.04.08 21:21:50 (2293.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: brestovsky @ 2010.04.08. 21:13:44


Csinálj majd lécci képeket, ha tudsz!
Köszi.
2010.04.08 21:13:44 (2292.)
brestovsky

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.08. 06:28:17


Nagyon tudsz...
Utána kérdeztem a SAFARI SNORKELNEK de Jimnyre nem gyartanak.A 99eu meg nagyon parasztos,de ha utam lessz arrafele megtekintem milyen a cuuc,majd megirom.
2010.04.08 19:40:36 (2291.)
kjoci
(Miskolc)
Ja.Ugy veszem észre a Polákok elég jól el vannak látva e téren.
Az a poén, hogy nagyon úgy áll a dolog szombaton ki kell mennem Lengyelhonba ,de akkor meg zárva vannak mind.

Előzmény: nyuszy @ 2010.04.08. 19:28:50


2010.04.08 19:28:50 (2290.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2010.04.08. 18:58:52


Kéne valahonnan szerezni egy szépet mintának, aztán lehetne emberi áron gyártani. Csak mivel nem akarok nagyban nepperkedni, még egy mintára is sokallom az ilyen 60-80 ropis árakat.