-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Vitara
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 15243 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 301 302 303 304 305 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: fifi @ 2024.09.10. 08:02:04Jobban jársz ha keresőzöl ,mert elég ritkán jár erre valaki |
képet ide sajnos nem tudok felrakni, de olyan kérdésem lenne, hogy a cooler alatt balra folyton jelenik meg olaj, amit a másik oldalra is áthord valami. Nem rég került hozzám a gép, szóval a teljesítményét se tudom behatárolni, hogy mennyire ok. Turbóra gyanítottam, de az egyik szerelő azt mondta, hogy szerinte nem az. Valami ötlet honnan szivároghat? Hengerfej elvileg volt már javítva rajta. köszi |
Előzmény: RapaMoto @ 2024.04.15. 15:34:48Hát még Te is elhagysz minket?.. ;... Előzmény: RapaMoto @ 2024.04.17. 06:24:36Mondjuk egy ilyen villamos, kivehető ajtós? https://villanyautosok.hu/wp-content/uploads/2022/09/2022-09-08_jeep_recon_05.jpeg Azt mond még ki, hogy van olyan kisebb Diesel-motor, amiben SEMMI villamosság nincs (pl. ford.szám ’érz.’ is röpsúlyos, ill. ilyesmik), de a mieinkbe belefér? Hegyjáró szerkesztette 2024.04.17 07:17:06-kor. |
Előzmény: Gee @ 2024.04.16. 13:52:52Valami nagyobb. |
Előzmény: RapaMoto @ 2024.04.15. 15:34:48És mi lesz helyette? |
Eladó lesz a Vitarám. Képemre kattintva láthatók a főbb fejlesztések, meg pár kép a kocsiról. Árképzés még folyamatban... |
|
|
Esetleg valakinek volt ilyen, vagy hasonló hibajelensége? Előre is köszönöm! |
Előzmény: bigi @ 2023.12.10. 17:04:55Az üzemanyag szűrőt cseréltem. Valószínű a szivattyú lesz. Köszi! |
Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 12:52:37szerintem a geo-k nem terepesek, felező sincs. ennek azért nézz utána. |
Előzmény: david83 @ 2023.12.05. 10:12:53igen lehet, de az üzemanyagszürő is lehet koszos. |
Van egy 2002-es, 2.0 HDI (RHZ motorkód) Grand Vitarám. Pár hónapja bedobta a nyomásérzékelő szenzor (ami a közös nyomócsövön van) hibát. Kb. 2500-as fordulat körül le is tiltott. Kicseréltem a szenzort, de nem lett jó. Utána kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet is (ami a nagynyomású szivattyún van). Egy darabig jó volt,de újra bedobta a hibát. Ezután kicseréltem a közös nyomócsövet, felújítottam a szivattyút, de úgy sem lett jó. Kicserélem a szivattyút is, de még mindig nem jó. Szenzort és nyomásszabályzó szelepet kétszer is cseréltem, de hiába. Viszont amit észrevettem, hogy amikor majdnem üres a tank, akkor alig akar menni / gyorsulni, ráadásul úgy hallom, hogy az üzemanyag szivattyú is elég hangos. Lehet az üzemanyag szivattyúnak ehhez köze? Itt arra gondolok, hogy egyáltalán nem tud annyi üzemanyagot szállítani, amennyi szükséges. Alapjáraton szépen, egyenletesen jár, nem dadog, de amint elindulok vele alig akar gyorsulni. Vagy esetleg van a tankban valami szűrő, ami szennyeződött?! Előre is köszönöm, ha valaki tudna tanácsot adni! Üdv. Dávid |
|
Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 12:35:24Szerintem ne aggódj miatta. Tapasztalatból mondom, hogy annyiféle változat van, hogy egy élmény meghatározni milyen alkatrésszel szerelték, de kapható hozzájuk sok minden. |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem. https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá? |
Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 09:25:57Szerintem csak annyi, hogy itthon nem annyira ismert márka. Valószínűleg bizonyos alkatrészei is különböznek az európai piacra szánt Vitaráktól, de hát a spanyol és japán gyártásúak se egyformák. |
Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket? |
Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket? |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.18. 09:36:31Köszi! |
Előzmény: .Levi @ 2023.10.16. 20:26:30Elég az 1-1 oldalanként. |
Ore 2” os emeleőszett beépítésnél eleg csak oldalanként egy-egy dőlésszög állító csavart betenni vagy kell a kettő? |
Előzmény: geo @ 2023.10.15. 20:50:33Így barátságosabb az ára |
Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02Nem tudom, hogy ez jó-e, de VIN szám alapján vissza lehet keresni, milyen tank van benne. Keress rá erre: Suzuki 89101-67D010 geo szerkesztette 2023.10.15 20:51:27-kor. |
Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02Nekem is szita lett, én keményforrasztással beforrasztottam a lyukakat.nem találtam új tankot emberi áron,bontottat meg nem akartam. |
55l-s tankot keresek 2001 spanyol 1.6 benzin 5ajtós vitarámhoz. Sajnos szita lett az enyém,gyári van csak 260eft. Köszönöm a válaszokat! András 30 4031833 |
Sziasztok, régen voltam itt megosztom veletek a tapasztalataimat. Előszó: generátor melegedés Az autót látta már 2 autóvillamossági és mindeni azt mondja, hogy így fasza minden ahogy van. Jók az elektromossági rendszerben mért értékek. (Akksi kőr, generátor kőr, izzítási kőr) Röviden: Mitsubishi generátor van benne, álló és forgórész Ok. Csapágy cserélve, fesz.szab. cserélve. Kicseréltem az összes ékszíjjat is,mert utoljára az hangzott el a kollégától, hogy meg van égve az ékszíj és azért nyikorog...... Indítás után hideg motorral indítod kb.30 mp. és forró az egész ház. Azt vettem észre , hogy az állórész tekercselése körűl kezd melegedni kőrbe a ház. Komolyan már arra gondolok , hogy ez a normális. Az izzító kábelt is lekötöttem(csati széthúz)-akkor lehetett hallani,hogy megszünt a generátor terhelése, -mert van nála utó izzítási folyamat. Valaki tudja esetleg meddig tart az utó izzítás. (ott 33Ampert mértem) Az izzító kábel csatijánál meleg volt a vezeték ahogy megfogtam. Röviden ennyi lenne ez a röpke 1,5 hónap eredménye. Ha valakinek van ötlete, találkozott bármilyen hasolnó problémával. az ne tartsa magában. Köszönöm |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.06.15. 17:33:09Lehet hogy az izzítással vannak gondok. Próbáld ki úgy hogy lekötöd az izzító kábelt az jó sok áramot vesz fel ,elképzelhető hogy az szívja meg a generátort. |
Előzmény: Gee @ 2023.05.25. 05:39:02Sziasztok. Nem jutottam sikerre a generátor projektben. Ismét eltelt 2 hét. És ugyanúgy melegszik a generátor. Ki lett cserélve benne minden. csapágyak, bronzkefe, fesz.szb. Lakatfogóval rá lett mérve a generátorra és 7-10 Amperral tőlt folyamatosan. Az akkumulátornál 5-6 Ampera a töltő feszűltség. Az utóizzítási folyamat hideg motornál kb 2-3 percig tart 32Amper áramerősséggel. Ismét olyan meleg volt a generátor , hogy a kezem kb 2-3másodpercig bírta elviselni. Ha valakinek van 2.0Td mazda motoros ,legyen szíves nézze meg a generátort, hogy mennyire melegszik fel. Több ölteletem nincs. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.24. 21:41:16Még ami eszembe jutott ha van egy egyenáramot is mérő lakatfogód,akkor azzal tudsz nézegetni hogy esetleg valami nem fogyaszt túl sokat mert meghibásodott és azért melegszik a generátor. |
Még annyi a generátorról ,hogy Made in JAPAN, beépített dióda hiddal és feszültség szabályozóval. A csapágyazás speckó generátor csapágy csillapítással. A vákumfék levegőt előállító mechanika a motortól kap kenőanyagot egy olajcsövön keresztül. A töltőkábel a generátoron egy 10-es anyával van rögzítve, a vezérlésnek egy műanyag csatlakozót kell a generátor oldalába bepattintani. Köszi Bigi, RapaMoto, Gee az infókat. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.18. 07:46:00szia. nem biztos, hogy lett baja az aksinak, ha a generátor tultölt, akkor elképzelhető cellazárlat, de ha egymás után 3x jol indit, akkor nincs baja. Ezt probáld ki. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:22:42Sziasztok, A generátor tegnap kiszedtem ma van próbapadon, estére többet tudok az állapotáról. Az têny H amikor megforgattam kézzel az ékszíjtárcsát nyikorgott egy kicsit a csapágy , úgyhogy az tuti megérett a cserére. Viszont van itt még valami. Visszaraktam a sarukat az akksira és 2-3 másodpercig sistergést hallottam az akkumlátorból,olyat mint amikor zárlatos a cella amikor tőltöd. Biztos H abban az időszakban valamelyik cella megforralta magát mert éreztem a kénsavnak a szagát. Lehet az akku is cserés lesz ? Nem tudom. Nyugalmi feszűltsége 12.6V és indít pöcre. Generátor kábelek nem értek hozzá semmihez. A bajuszkapcsolót kifújtam levegővel egyenlőre megszűnt a probléma. Legyen kész a generátor, beszerelem és megosztom a tapasztalatokat. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:24:09sajnos minden egyre drágább... |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12Szerintem cserélj bajuszkapcsolót. De le tudod ellenőrizni: ha lehúzod a bajuszkapcsról a csatit és megszűnik a probléma, akkor tádááámm. |
Előzmény: Gee @ 2023.05.17. 05:01:09az meg jo kurva drága, fogalmam sincs miért... |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20ékszij hangja attol is lehet, hogy meg van kopva az ékszij tárcsa. na meg ha kicsit szorul a generátor csapágya. van esetleg elado generátorom, mostanában lett felujitva. ha kell keress meg. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20Lehet hogy a feszültségszabályozó ment szét,és azért melegszik a generátor. |
Előzmény: bigi @ 2023.05.16. 09:36:40Köszi a tippet. Megnéztem az össze földelést, a test tökéletes, nincs szakadás sehol. Kimértem a generátort a feszültsége 14,2V az áramerősség fogyasztók nélkül 7,6 - 8,4 Amper között változott. Viszont indítás után nagyon forró az egész generátorház-a kezem nem bírja!!! Indítás után kb. 30 sec. után felmelegszik......... és a generátor tuti nagy munkát végez mert most is van "ékszíj" hangja. |
Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12az akku testpontján is nézd meg a kontaktot, hogy jó e! Egyik ilyen pont a válto és a motor közti csavar, erre megy a negativ testkábel, ez szokott kontaktos lenni a sártól, kosztól, stb, a másik pont a tűzfalnál az akkutol van egy vékony vezeték letestelve a tűzfalra. ezt is nézd meg. bigi szerkesztette 2023.05.16 09:38:33-kor. |
Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni . Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes. Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor) |
Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni . Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes. Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor) |
Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50Köszönöm |
Előzmény: bigi @ 2023.05.05. 15:05:16Köszönöm. |
Előzmény: Kopter @ 2023.05.04. 22:42:09Lébár Tamás tel: 0620 338 6215 |
Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50Megvan Neked a száma esetleg? Nem találom sehol, én nem vagyok fenn a Face-en, ami face oldala nekem megnyílik, ott nincs telszám. A videóikhoz sem írta oda sehova. |
Előzmény: Bazsi @ 2023.04.24. 21:48:24Lébár Tamás, de ő Pécsen van és megbizható, a többi lehet, hogy jó lakatos, de kurvára nem ért a vitarákhoz. ehhez tartsd magad. bigi szerkesztette 2023.04.25 07:45:06-kor. |