Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15239 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


06:24:36 (15239.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Gee @ 2024.04.16. 13:52:52


Valami nagyobb.
13:52:52 (15238.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2024.04.15. 15:34:48


És mi lesz helyette? :)
2024.04.15 15:34:48 (15237.)
RapaMoto
(Kaposvár)
Hölgyekurak!

Eladó lesz a Vitarám. Képemre kattintva láthatók a főbb fejlesztések, meg pár kép a kocsiról. Árképzés még folyamatban...
2024.01.16 08:30:12 (15236.)
david83
(Győr)
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a 2002-es, 2.0 td (hdi) grand vitarában hol van a főtengely jeladó pontosan? Előre is köszönöm!
2024.01.16 07:59:32 (15235.)
david83
(Győr)
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a 2002-es, 2.0 td (hdi) grand vitarában hol van a főtengely jeladó pontosan? Előre is köszönöm!
2024.01.15 14:34:02 (15234.)
david83
(Győr)
Sziasztok! Pár hete írtam a csoportba egy 2002-es 2.0 td (hdi , rhz motorkód) Grand Vitara kapcsán. A jelenség a következő: a indítómotor teker, de a motor nem indul be, vagyis rövid időre beindul, de egyszerre leáll. Az akksi jó, elvileg mindenhova jut áram, vezetékeket néztem, nem találtam szakadast. Mivel a szaki csak később ér rá, ezért megnézetem egy ELM 327 interface-szel. Ezt a két hibakódot írja ki: P1135-08 és P1517-10, de leírás nincs hozzá. A neten annyit találtam, hogy a P1135 a gázpedál pozíció szenzor, a P1517 pedig IMRC input error (talán a map szenzorhoz vak köze). A map szenzort cseréltem.
Esetleg valakinek volt ilyen, vagy hasonló hibajelensége? Előre is köszönöm!
2023.12.22 12:39:46 (15233.)
david83
(Győr)

Előzmény: bigi @ 2023.12.10. 17:04:55


Az üzemanyag szűrőt cseréltem. Valószínű a szivattyú lesz.
Köszi!
2023.12.10 17:10:49 (15232.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 12:52:37


szerintem a geo-k nem terepesek, felező sincs. ennek azért nézz utána.
2023.12.10 17:04:55 (15231.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: david83 @ 2023.12.05. 10:12:53


igen lehet, de az üzemanyagszürő is lehet koszos.
2023.12.05 10:12:53 (15230.)
david83
(Győr)
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tudja a problémára a megoldást.
Van egy 2002-es, 2.0 HDI (RHZ motorkód) Grand Vitarám. Pár hónapja bedobta a nyomásérzékelő szenzor (ami a közös nyomócsövön van) hibát. Kb. 2500-as fordulat körül le is tiltott. Kicseréltem a szenzort, de nem lett jó. Utána kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet is (ami a nagynyomású szivattyún van). Egy darabig jó volt,de újra bedobta a hibát. Ezután kicseréltem a közös nyomócsövet, felújítottam a szivattyút, de úgy sem lett jó. Kicserélem a szivattyút is, de még mindig nem jó. Szenzort és nyomásszabályzó szelepet kétszer is cseréltem, de hiába. Viszont amit észrevettem, hogy amikor majdnem üres a tank, akkor alig akar menni / gyorsulni, ráadásul úgy hallom, hogy az üzemanyag szivattyú is elég hangos. Lehet az üzemanyag szivattyúnak ehhez köze? Itt arra gondolok, hogy egyáltalán nem tud annyi üzemanyagot szállítani, amennyi szükséges. Alapjáraton szépen, egyenletesen jár, nem dadog, de amint elindulok vele alig akar gyorsulni. Vagy esetleg van a tankban valami szűrő, ami szennyeződött?!
Előre is köszönöm, ha valaki tudna tanácsot adni!
Üdv. Dávid
2023.11.21 19:40:29 (15229.)
ocsi91
(Zalaegerszeg)
Sziasztok .vitara 1.6 on szeretnék kuplungtárcsát cserélni 1995 ös kiadású 3 ajtós ponyvatetős ,tudnátok valami leirást videót a cseréről ,folyamatát ? E
2023.10.23 13:32:05 (15228.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 12:35:24


Szerintem ne aggódj miatta. Tapasztalatból mondom, hogy annyiféle változat van, hogy egy élmény meghatározni milyen alkatrésszel szerelték, de kapható hozzájuk sok minden.
2023.10.23 12:52:37 (15227.)
Criterion
(Rakamaz)

Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28


Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem.
https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá?
2023.10.23 12:38:25 (15226.)
Criterion
(Rakamaz)

Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28


Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem.
https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá?
2023.10.23 12:35:24 (15225.)
Criterion
(Rakamaz)

Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.23. 11:59:28


Akkor nem kell tartani az ilyen tipusoktól? Igazábol manapság mar az alkatrész beszerzéssel nem igazán kellene hogy legyen probléma szerintem.
https://www.facebook.com/marketplace/item/814599240338914/?ref=facebook_story_share ez az egyik amit már egy ideje nézegetek, mit szóltok hozzá?
2023.10.23 11:59:28 (15224.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Criterion @ 2023.10.23. 09:25:57


Szerintem csak annyi, hogy itthon nem annyira ismert márka. Valószínűleg bizonyos alkatrészei is különböznek az európai piacra szánt Vitaráktól, de hát a spanyol és japán gyártásúak se egyformák.
2023.10.23 09:29:05 (15223.)
Criterion
(Rakamaz)
Sziasztok!

Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket?
2023.10.23 09:25:57 (15222.)
Criterion
(Rakamaz)
Sziasztok!

Még új vagyok sz oldalon is és a témában is, szeretnék vásárolni egy Vitarát, honapok óta bújom a hirdetéseket és azt veszem eszre,hogy a geo teackerek nem olyan kelendőek mint a többi meghirdetett társa,van valami titok ami miatt nem igazán veszik ezeket?
2023.10.20 09:53:37 (15221.)
.Levi
(Pécs)

Előzmény: RapaMoto @ 2023.10.18. 09:36:31


Köszi!
2023.10.18 09:36:31 (15220.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: .Levi @ 2023.10.16. 20:26:30


Elég az 1-1 oldalanként.
2023.10.16 20:26:30 (15219.)
.Levi
(Pécs)
Sziasztok!
Ore 2” os emeleőszett beépítésnél eleg csak oldalanként egy-egy dőlésszög állító csavart betenni vagy kell a kettő?
2023.10.16 05:11:35 (15218.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: geo @ 2023.10.15. 20:50:33


Így barátságosabb az ára :)
2023.10.15 20:50:33 (15217.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02


Nem tudom, hogy ez jó-e, de VIN szám alapján vissza lehet keresni, milyen tank van benne.

Keress rá erre: Suzuki 89101-67D010

geo szerkesztette 2023.10.15 20:51:27-kor.
2023.10.12 06:42:30 (15216.)
PerLaci
(Fót)

Előzmény: szabobandi78 @ 2023.10.08. 09:06:02


Nekem is szita lett, én keményforrasztással beforrasztottam a lyukakat.nem találtam új tankot emberi áron,bontottat meg nem akartam.
2023.10.08 09:06:02 (15215.)
szabobandi78
(Budapest)
Üdv!
55l-s tankot keresek 2001 spanyol 1.6 benzin 5ajtós vitarámhoz. Sajnos szita lett az enyém,gyári van csak 260eft. Köszönöm a válaszokat! András 30 4031833
2023.08.01 19:52:57 (15214.)
bubuka55
(Tótvázsony)
2023.06.15 20:37:23 (15213.)Gee

Sziasztok, régen voltam itt megosztom veletek a tapasztalataimat.
Előszó: generátor melegedés
Az autót látta már 2 autóvillamossági és mindeni azt mondja, hogy így fasza minden ahogy van.
Jók az elektromossági rendszerben mért értékek. (Akksi kőr, generátor kőr, izzítási kőr) Röviden: Mitsubishi generátor van benne, álló és forgórész Ok. Csapágy cserélve, fesz.szab. cserélve.
Kicseréltem az összes ékszíjjat is,mert utoljára az hangzott el a kollégától, hogy meg van égve az ékszíj és azért nyikorog......
Indítás után hideg motorral indítod kb.30 mp. és forró az egész ház.
Azt vettem észre , hogy az állórész tekercselése körűl kezd melegedni kőrbe a ház. Komolyan már arra gondolok , hogy ez a normális.
Az izzító kábelt is lekötöttem(csati széthúz)-akkor lehetett hallani,hogy megszünt a generátor terhelése, -mert van nála utó izzítási folyamat. Valaki tudja esetleg meddig tart az utó izzítás. (ott 33Ampert mértem) Az izzító kábel csatijánál meleg volt a vezeték ahogy megfogtam.
Röviden ennyi lenne ez a röpke 1,5 hónap eredménye.
Ha valakinek van ötlete, találkozott bármilyen hasolnó problémával. az ne tartsa magában. Köszönöm
2023.06.15 20:37:23 (15213.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.06.15. 17:33:09


Lehet hogy az izzítással vannak gondok. Próbáld ki úgy hogy lekötöd az izzító kábelt az jó sok áramot vesz fel ,elképzelhető hogy az szívja meg a generátort.
2023.06.15 17:33:09 (15212.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: Gee @ 2023.05.25. 05:39:02


Sziasztok. Nem jutottam sikerre a generátor projektben. Ismét eltelt 2 hét. És ugyanúgy melegszik a generátor. Ki lett cserélve benne minden. csapágyak, bronzkefe, fesz.szb.
Lakatfogóval rá lett mérve a generátorra és 7-10 Amperral tőlt folyamatosan.
Az akkumulátornál 5-6 Ampera a töltő feszűltség.
Az utóizzítási folyamat hideg motornál kb 2-3 percig tart 32Amper áramerősséggel.
Ismét olyan meleg volt a generátor , hogy a kezem kb 2-3másodpercig bírta elviselni.
Ha valakinek van 2.0Td mazda motoros ,legyen szíves nézze meg a generátort, hogy mennyire melegszik fel. Több ölteletem nincs.
2023.05.25 05:39:02 (15211.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.24. 21:41:16


Még ami eszembe jutott ha van egy egyenáramot is mérő lakatfogód,akkor azzal tudsz nézegetni hogy esetleg valami nem fogyaszt túl sokat mert meghibásodott és azért melegszik a generátor.
2023.05.24 21:41:16 (15210.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Sziasztok, elkészült a generátor felújítás. Szuper jó lett a generátor, össze is raktam kb.20 perc alatt és tadammmm. Beindítottam és fél perc után ismét forró volt! amit a kezed nem visel el. Ez nem normális jelenség azt tudom. Arra kérlek benneteket, hogy akinek 2-es Grand Vitarája van 2.0Td , legyen szíves és nézze meg a generátor hőmérsékletét, Hideg motorral indítva! Nincs más ötletem.

Még annyi a generátorról ,hogy Made in JAPAN, beépített dióda hiddal és feszültség szabályozóval. A csapágyazás speckó generátor csapágy csillapítással. A vákumfék levegőt előállító mechanika a motortól kap kenőanyagot egy olajcsövön keresztül. A töltőkábel a generátoron egy 10-es anyával van rögzítve, a vezérlésnek egy műanyag csatlakozót kell a generátor oldalába bepattintani.
Köszi Bigi, RapaMoto, Gee az infókat.
2023.05.18 09:38:49 (15209.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.18. 07:46:00


szia. nem biztos, hogy lett baja az aksinak, ha a generátor tultölt, akkor elképzelhető cellazárlat, de ha egymás után 3x jol indit, akkor nincs baja. Ezt probáld ki.
2023.05.18 07:46:00 (15208.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:22:42


Sziasztok, A generátor tegnap kiszedtem ma van próbapadon, estére többet tudok az állapotáról. Az têny H amikor megforgattam kézzel az ékszíjtárcsát nyikorgott egy kicsit a csapágy , úgyhogy az tuti megérett a cserére. Viszont van itt még valami. Visszaraktam a sarukat az akksira és 2-3 másodpercig sistergést hallottam az akkumlátorból,olyat mint amikor zárlatos a cella amikor tőltöd. Biztos H abban az időszakban valamelyik cella megforralta magát mert éreztem a kénsavnak a szagát. Lehet az akku is cserés lesz ? Nem tudom. Nyugalmi feszűltsége 12.6V és indít pöcre. Generátor kábelek nem értek hozzá semmihez. A bajuszkapcsolót kifújtam levegővel egyenlőre megszűnt a probléma. Legyen kész a generátor, beszerelem és megosztom a tapasztalatokat.
2023.05.18 04:47:16 (15207.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2023.05.17. 10:24:09


sajnos minden egyre drágább...
2023.05.17 22:32:11 (15206.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12


Szerintem cserélj bajuszkapcsolót. De le tudod ellenőrizni: ha lehúzod a bajuszkapcsról a csatit és megszűnik a probléma, akkor tádááámm.
2023.05.17 10:24:09 (15205.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2023.05.17. 05:01:09


az meg jo kurva drága, fogalmam sincs miért...
2023.05.17 10:22:42 (15204.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20


ékszij hangja attol is lehet, hogy meg van kopva az ékszij tárcsa. na meg ha kicsit szorul a generátor csapágya. van esetleg elado generátorom, mostanában lett felujitva. ha kell keress meg.
2023.05.17 05:01:09 (15203.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.16. 21:24:20


Lehet hogy a feszültségszabályozó ment szét,és azért melegszik a generátor.
2023.05.16 21:24:20 (15202.)
bubuka55
(Tótvázsony)

Előzmény: bigi @ 2023.05.16. 09:36:40



Köszi a tippet. Megnéztem az össze földelést, a test tökéletes, nincs szakadás sehol. Kimértem a generátort a feszültsége 14,2V az áramerősség fogyasztók nélkül 7,6 - 8,4 Amper között változott. Viszont indítás után nagyon forró az egész generátorház-a kezem nem bírja!!!
Indítás után kb. 30 sec. után felmelegszik......... és a generátor tuti nagy munkát végez mert most is van "ékszíj" hangja.
2023.05.16 09:36:40 (15201.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: bubuka55 @ 2023.05.15. 22:09:12


az akku testpontján is nézd meg a kontaktot, hogy jó e! Egyik ilyen pont a válto és a motor közti csavar, erre megy a negativ testkábel, ez szokott kontaktos lenni a sártól, kosztól, stb, a másik pont a tűzfalnál az akkutol van egy vékony vezeték letestelve a tűzfalra. ezt is nézd meg.


bigi szerkesztette 2023.05.16 09:38:33-kor.
2023.05.15 22:09:12 (15200.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Sziasztok,

Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni .
Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes.
Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor)
2023.05.15 21:51:51 (15199.)
bubuka55
(Tótvázsony)
Sziasztok,

Elektromos probléma miatt írok Nektek, remélem valaki tud segíteni .
Lekapcsolt világítás bajuszkapcsoló mellett, világít a távolsági fényszóró és a kék színű kontroll visszajelző lámpa(a műszerfal és a helyzetjelzők nem világítanak). világításnak a kapcsolóreléjét kicseréltem a hiba nem szűnt meg. A generátor tűzforró, töltőfeszültsége 14,2V , áramerősséget nem tudtam mérni. Generátorszíj feszessége megfelelő. Beindítás után kb.fél perccel már a kezem nem bírja a hőt. És tuti van rajta terhelés, mert van egy kis ékszíj nyikorgás. Az akkumulátor + és - csatlakozó pontjai(saruk)nem melegszenek. Akkumulátor üzemképes.
Ötlet valakinek??? (bajuszkapcsoló, generátor)
2023.05.08 21:41:14 (15198.)
Bazsi
(Szigetszentmiklós)

Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50


Köszönöm
2023.05.05 19:57:05 (15197.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: bigi @ 2023.05.05. 15:05:16


Köszönöm.
2023.05.05 15:05:16 (15196.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Kopter @ 2023.05.04. 22:42:09


Lébár Tamás tel: 0620 338 6215
2023.05.04 22:42:09 (15195.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: bigi @ 2023.04.25. 07:44:50


Megvan Neked a száma esetleg? Nem találom sehol, én nem vagyok fenn a Face-en, ami face oldala nekem megnyílik, ott nincs telszám. A videóikhoz sem írta oda sehova.
2023.04.25 07:44:50 (15194.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Bazsi @ 2023.04.24. 21:48:24


Lébár Tamás, de ő Pécsen van és megbizható, a többi lehet, hogy jó lakatos, de kurvára nem ért a vitarákhoz.
ehhez tartsd magad.

bigi szerkesztette 2023.04.25 07:45:06-kor.
2023.04.24 21:48:24 (15193.)
Bazsi
(Szigetszentmiklós)
Üdv!
Megbizható karosszéria lakatost keresek Pest megye déli részén aki járatos Vitara ET tipus betegségek orvoslásában! Köszönöm előre is az ajánlásokat! B
2023.04.05 12:55:18 (15192.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38

Előzmény: bigi @ 2023.04.05. 10:18:25


Azért nem mind (és itt nem az alábbiakra gondolok, akik az ellenkezőjét ’kitajizálással’ érik el

Előzmény: Hegyjáró @ 2023.02.21. 08:32:05

+ ld. még Ft árfolyam...
Viszont bizonyos gyári alkatrészeket tényleg meg lehet találni a beszállítói piacon, ld. pl.

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.04.18. 16:19:26

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.08. 00:53:40

s az itteni fórumok tele voltak ilyen, jól kereshető tapasztalatokkal - amíg nem mentetek át különféle [f]-oldalakra...

"Csiktor"-nak: a behivatkozások behivatkozásait viszont nem látod, csak az eredeti h.sz.-ban. (Az imént ráadásul Jim’ fórumosakat hivatkoztam.) Szóval ez se tök’éles, de [f]-öklendezésekben keresni meg ...

Hegyjáró szerkesztette 2023.04.05 13:02:32-kor.
2023.04.05 12:26:55 (15191.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38


Akkor alighanem az a helyzet, hogy E’rgomban nem gyártanak/-ottak ilyet (a típust mintha nem is forgalmazták volna itthon, mert pár évvel ezelőttig használtban is nehéz volt találni, most viszont már a németek is elkezdhettek szabadulni a Diesel-ektől?) és akkor Japánból jött volna(?), s árkülönbségeket ilyenkor csak az eltérő közvetítői árrések adják..
Ez az arab meg beleláthat a teljes világkereskedelembe - mondjuk ahhoz la. értenek: azt már a tevén is :)
Más, több típusban elsütött alkatrésszel viszont lehet szerencséd az itthoniakkal is: ld. még mindjárt.
S majd írd meg, mi lett az eredmény!

+ a fogyasztásáról tudsz nyilatkozni? ill. ha esetleg töltöttél már bele nemcsak ’kútolajat’, ... [van itt ez a "Privát üzenetek" is, csak az idézőjel kiakasztja] - mert én meg

Előzmény: Hegyjáró @ 2022.06.23. 16:31:55

Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.23. 16:54:47

Előzmény: Hegyjáró @ 2023.01.26. 10:31:57



Hegyjáró szerkesztette 2023.04.05 12:34:28-kor.
2023.04.05 10:18:25 (15190.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: csiktor @ 2023.04.04. 22:06:38


Az itthoni kereskedők elképesztően el vannak szállva az áraikkal. Pl kerékcsapágy készlet 30e-nél kezdődik, de féltengely tűgörgők sincsenek 8e alatt/db, ugyanakkor párban, szimeringekkel együtt csapágynagykerben 2600.- Ft kompletten, a kerékcsapágyat ugyanitt párban 12e-ért megkaptam.
...

bigi szerkesztette 2023.04.05 10:19:23-kor.