Felhasználók képei - geo



2015 Augusztusában vettem 10 évesen, nagyon megkímélt állapotban. 55255 mérföld = 88905km volt az óra állása vásárláskor, amit igazolt az autó általános jó állapota és a papírok is. Kivétel nélkül minden mûködik rajta, nem használták komoly terepen. Kivehetõ vonóhoroggal szerelve.
 
Amitt eddig kapott:
 
- 5db új Yokohama Geolandar A/T-S G012 205/70R15 gumi a gyári Alloy felniken
- Waxoyl alváz és üregvédelem
- összes olaj és szûrõ rendszeresen cserélve
- Suzuki sárvédõ lapok
- kerekek mûanyag dobbetéteiben a patentek cserélve
- JBL hangszórók elõl-hátul ( + pantentek cserélve a belsõ mûanyag borítás alatt)
- GPS tracker
- Nextbase 402G dashcam
- 4db új Kumho Road Venture MT KL71 195/80R15 gumi új Dotz Dakar 6" R15 ET0 felniken
- Dashmat a mûszerfalon
- 3mm2 vastag 12V-os tápkábel, biztosíték dobozzal, dupla USB-s töltõ aljzattal és feszültség mérõvel a kabinban
- 330L-es tetõcsomagtartó
- MAD Individual méretpontos üléshuzatok
- Armster könyöktámasz
- Egyedi szerszámos rekesz (döntött hátlapok mellett azonos szintben van az egész csomagtér)
- Pumpkin 6.2" Android alapú érintõképernyõs multimédia rendszer (DVD lejátszó, Navigációs térkép, Autórádió, Bluetooth kihangosító, Tolatókamera, Internet/E-mail stb.)
- Jimnybits 4mm vastag acél osztómû pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél üzemanyagtank pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél pajzsok a hátsó lengéscsillapítók végei alatt
- Land Rover Discovery 1 kormány rezgéscsillapító
- Trail Master 2"/50mm emelõszett
- felújított lengõkarok Floflex szilentekkel
- ORA 6mm vastag acél lengõkar pajzsok
- kerékcsapágyak és tömítéseik cserélve
- függõcsapszeg csapágyak és tömítéseik cserélve
- gömbfej tömítések cserélve
- váltó csere (4x4zsolt ;) )
- új Sachs kuplung szett
- új kipufogó szett
- kivehetõ sötétítés a hátsó üvegeken
- AVM manuális féltengely zárak
- Jimnybits 4mm vastag acél difi pajzsok elõl-hátul
- Goodridge fékcsövek (100mm emeléshez)

Hátra van még:

- meglévõ Jimnybits 4mm vastag acél pajzsok felszerelése az elsõ lengéscsillapítók végei alá
- meglévõ Jimnbits küszöbök felszerelése (rock sliders)
- meglévõ Jimnybits vonószemek felszerelése (recovery points)
- meglévõ Jimnybits akkumulátor tálca beszerelése a tervezett második akkunak
- 5db új Hankook Dynapro RF10 AT 195/80R15 méretben a gyári Alloy felniken (Megválok a Yokohama Geolandartól méretváltás/emelés miatt)
- Kaiser automata difizár hátulra
- erõs tetõ csomagtartó a gyári sínek helyett (pl. X-Shock Dakar 4X4 XL)
- erõsített (pl. ORA vagy Rhino Ray's) elsõ lengõkarok, mert a gyáriak gyakran görbülnek...alul méretezettek?!


Úton haza 2017-ben, emelés elõtt... Emelés elõtt Emelés után (Trailmaster 50mm) Vákum csõ blokkolása Kerékagy csöveinek összekötése 1. Kerékagy csöveinek összekötése 2. Egy kerék már kész! A másik is kész! Ügyi voltam ma! A gyári üléshuzat helyett. Nagyobb szerszámos rekesz 1. Nagyobb szerszámos rekesz 2. Nagyobb szerszámos rekesz 3. Az ’U’ alakú csavarok túl gyengén fognak. Helyettük más kellett. Ez ugyan nem az én autóm, de ilyen pozícióban raktam fel én is.