Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 34588 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 688  689  690  691  692   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


20:43:14 (34588.)
galantika
(csákvár)

Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.25. 17:43:49


ruházz be egy stroboszkópra ! csodákra képes :)
17:43:49 (34587.)
Tibcsi
(Szekszárd)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.23. 21:14:25


Nem voltak meglazulva a csavarok. Tegnap elindult viszonylag könnyen, kicsit nagynak találtam a gyertyahézagokat. Ma indult jól hidegen is. Tegnap voltunk vele kicsit kirándulni és ment szépen. Én inkább a szikra erősségét látom gyenge pontnak. Előgyújtás el tud állítódni? Csavar nem volt fellazulva. Mindenesetre rendeltem egy új elosztófedelet és egy megszakítót is. Aztán lehet a gyertyákat is lecserélem.
2018.04.24 13:45:15 (34586.)
attila
(Hosszúmezõ)
Előgyújtás is lehet kicsi

Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29


2018.04.24 08:07:20 (34585.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29


Szerintem próbáld felcserélni a kábeleket. Akkor ki tudnád zárni a kábelhibát.
2018.04.23 21:14:25 (34584.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Tibcsi @ 2018.04.23. 20:58:29


Igen. Ezek mind lehetnek. Nem fordulhatott el az alaplap és esetleg rosszkor gyújt?
2018.04.23 20:58:29 (34583.)
Tibcsi
(Szekszárd)
Sziasztok!

Ismét gyújtásügyben szeretnék segítséget kérni! Sajnos megint nem akar indulni a kicsi kocsi(410). kb 10 perc után elindult de valami nagyon nem oké vele. Először mintha csak 2 henger ment volna nem akart pörögni se, aztán elindult a többi is de menet közben rángatott,torpant kicsit. Ennek ellenére hazaértem vele, de itthon megint nem indult rögtön leállítás után.
Most sötétben megnéztem a szikrát. A trafóból jó erős szikra megy az elosztófedélbe, de a két kitekert gyertyán alig van szikra. A gyújtáskondenzátort nemrég cseréltem max ha 100 km van benne.A gyertyák szép barnák, nem kormosak, nem olajosak.
Mi lehet a hiba? Elosztófedél, megszakító, kábelek?



Tibcsi szerkesztette 2018.04.23 21:00:14-kor.
2018.04.23 14:56:17 (34582.)
fkorei
(Mogyoród)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.04.23. 12:35:13



Köszi! Így világos.
2018.04.23 12:35:13 (34581.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 10:37:46


A T/F az angol Transfer (osztómű) rövidítése. Magyarul a terepváltókart jelenti.
2018.04.23 12:34:35 (34580.)
fkorei
(Mogyoród)

Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 11:21:31



Csak jól mondtam, 2 féle váltókar megoldással szerelt osztómű van.
2018.04.23 11:21:31 (34579.)
fkorei
(Mogyoród)

Előzmény: fkorei @ 2018.04.23. 10:37:46



Bocsánat, a "normál" az a normál sebességváltó kar..
2018.04.23 10:37:46 (34578.)
fkorei
(Mogyoród)
Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy mit jelent a T/F a fokozatváltó karnál?

Ahogy nézem van a "normál" meg a T/F fokozatváltó kar megoldás.

Ez a sima: https://ci.catcar.info/suzuki/data/143480.png

Ez meg a T/F: https://ci.catcar.info/suzuki/data/143485.png
2018.04.22 10:27:18 (34577.)
mipo
(Bonyhád)
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni ti hogyan szoktátok meghúzni az első kerékcsapágyakat? Jó gondolom érzéssel.... :)
Mondjuk meghúzom nagyon, majd fél fordulatot vissza és ismét rá egy kicsit aztán kézzel közben ellenőrzőm?
Van esetleg nyomatéki értéketek?
2018.04.21 08:32:42 (34576.)
tocs
(Tarján)

Előzmény: polisport21 @ 2018.04.04. 20:24:08


Bocs, nem felejtettem el, csak hirtelen párezer kilométerre kerültem az autómtól. De a linken, amit küldtem, ott az iránymutatás, az 1500-as karbi javítókészlete. Érdemes megvenni, 3050 Ft és minden cserélhető alkatrészt tartalmaz. De azt is írják hogy a dolog az adott motortól is függ, próbálkozni kell.
Jó bele a sima Lada fúvókája is, csak a vállból kell egy kicsit leszedni, a menet stimmel.
Nekem a primer levegő fúvókáját kellett 100-ról 125-re cserélni, akkor szűnt meg a torpanás.
Érdemes ellenőrizni a benzinnyomást a karburátoron, mert az fel tudja tolni a fogyasztást. A gyári szelep a tank előtt van az autó alatt, az valószínűleg döglött már.
2018.04.20 21:45:34 (34575.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Székesfehérvár környékén tud valakit aki váltó hibát tud orvosolni? Előre is köszönöm.
2018.04.20 12:09:35 (34574.)
Pezo
(Solt)
Akkor nekem spanyol van. Miben kulonbozik a japan illetve a spanyol gyartasu 1.3i samurai? Elonye hatranya stb? Egyenlore a hatranyt erzem az alkatresz beszerzes teren :D
2018.04.20 11:30:02 (34573.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Pezo @ 2018.04.20. 06:22:26


Ha V-vel, akkor meg spanyol.
2018.04.20 09:39:51 (34572.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Pezo @ 2018.04.20. 06:22:26


Alvázszám, ha J vel kezdősik akkor JAPAN :)
2018.04.20 07:06:56 (34571.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.04.19. 20:54:32


Nincs rá kvóta. 2-3 évente- 100-150 km
2018.04.20 06:22:26 (34570.)
Pezo
(Solt)

Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55


Ugy nez ki h a gyujto trafoval lesz a gond jovoheten erkezik egy bontott, majd kiderul.
Hogy lehet megallapitani h spanyol samuraiom van e vagy nem? 97es evjarat 1.3i. A samuraiokhoz amiket arulnak trafokat egyik se olyan mint ami az en samuraiomba van, a swifteknel talaltam bele valot plusz a kis elektornika hozza. 3 vezetekes hall jeladot se arulnak hozza sehol. Lehet h nekem spanyol van es par alkatresz kulonbozik?
2018.04.19 22:01:58 (34569.)
Kacsa
(Sióagárd)
Sziasztok!
Az lenne a kérdés hogy, 1.3 samuraiba melyik a legjobb vagy legjobban ajánlott motorolaj. Vagy kinek mi a tapasztalata.
2018.04.19 20:54:32 (34568.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.19. 15:19:40


Ki tudja, hogy hány éves volt már benne a cucc... Egészen biztos vagyok benne, hogy nem véletlenül voltak berohadva a féknyergekben a dugattyúk.

Mennyi időnként érdemes lecserélni a fékfolyadékot egyébként?
2018.04.19 18:18:58 (34567.)
barti2
(Ibafa)
hello! Tidja e vki hogy a Jimny feknyereg jo e az sj re?
2018.04.19 15:19:40 (34566.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.04.19. 14:33:14


Akkor most jöhet az én úgy megmondtam? :D : D

Lehet rozsda, de simán a bedöglött folyadék is, stb....
2018.04.19 14:33:14 (34565.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.18. 21:19:07


Komplett fékfolyadék csere lett a vége. A benne lévő, elvileg DOT3, valamivel szennyezett volt. Valami sötét cucc úszkált benne (rozsda?) és a főfékhenger tartályának alján is állt fél centi ebből a sűrűbb, olajszerű cuccból. Leürítettem, kitakarítottam, DOT4-gyel feltöltöttem, légtelenítettem és most sokkal jobb a fékhatás. Még ki kell cserélnem hátul a 2 önbeállót, mert elment a karon a minta, de aztán elvileg kész lesz a fék. 2 hét után. :D
2018.04.18 22:56:38 (34564.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)

Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55


ennek a jeladónak van egy egyszerűen javítható meghibásodása. vasreszeléket gyűjt össze a mágnese. ki kell venni, meg kell próbálni leszedni róla, ronggyal letörölni vagy valami ragacsba beleragasztani és azzal eltávolítani.
2018.04.18 21:19:07 (34563.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.04.18. 15:31:46


Az hogy ha felpumpálod és felkeményszik, majd indításkor puhul, az oké. Jár a motor, megy a rásegítő. Légteleníteni álló motornál kell. Viszont ha a főfékhenger rakoncátlan, sérül a karmantyú stb, akkor okozhat levegősödést, fékhatás csökkenést stb. Ha a légbuborék a csövekben van esetleg (légtelenítés ellenére visszapuhul, vagy puha marad), nem a munkahengerben, akkor szivacs, mert ki kell pumpálni. Ekkor viszont már javallott a teljes fékolaj csere.
2018.04.18 21:08:44 (34562.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Pezo @ 2018.04.18. 20:13:55


hiba 42 Crank Angle Sensor, szerintem ez a holtponti jeladó lesz. "Főtengely jeladó, vagy más néven főtengely holtpont jeladó, illetve motorfordulatszám jeladó azért van az autónkban, hogy megállapítsa a fordulatszámot és a forgattyús tengely szöghelyzetét. Ez kell a a befecskendezés és a gyújtásállítás kiszámításához. A főtengely jeladó által mért és továbbított adatokat a motor vezérlőegysége használja fel a befecskendezés időpontjának és a gyújtásállításnak a kiszámításához."
Szerintem neked ezzel lesz bajod. Illetve ha lehet hogy ez a baj. Nem magyarázza a relé kattogásokat és ilyesmiket szerintem.

Vilmaboy szerkesztette 2018.04.18 21:10:11-kor.
2018.04.18 20:13:55 (34561.)
Pezo
(Solt)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 1.3as injektoros samuraiom van.Hidegen indul, de ahogy bemelegszik elkezd szaggatni a fordulat es elöbb utobb le áll. Ez után ha gyújtáson hagyom néha kattognak a relék össze vissza és a műszerfal lámpák is vibrálnak. Ilyenkor már ha indítok, szikrát se ad mindig. Öndiagnosztikát megcsináltam, 42 es hibakódot villogja ki, ami elvileg a hall jeladó a gyújtás elosztoban a rotor alatt. Járt már így valaki? Valóban az lehet a baja? (Gyújtasfedél és a rotor ki lett cserelve) . Válaszotokat előre is köszönöm.
2018.04.18 19:36:58 (34560.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)

Előzmény: Rapid @ 2018.04.18. 15:31:46


Nem tudom pontosan mi a magyarázata, de szerintem ez a fékrásegítő működésével függ össze, és normális. Legalábbis én ilyesmiket tapasztaltam eddig különféle autókon. De javítsatok ki, ha tévedek.
2018.04.18 15:31:46 (34559.)
Rapid
(Nagykunság)
Légyszi segítsetek, ha tudtok. Kicsit már kicsinál a fék a járművön.
Ki lettek ugye cserélve a hátsó munkahengerek, csövek, elöl meg fel lettek újítva a féknyergek és új fékpofákat kapott. Le lett légtelenítve, álló motornál. Namost, amikor nem jár a motor, akkor gyorsan és szépen felkeményedik a fékpedál. Ha taposom a féket és beindítom a kocsit, akkor még egy 6-8 centit bentebb megy a pedál. Járó motornál kellene légteleníteni vagy döglődik a főfékhenger is? Vagy mi a bánat van? Már a hajamat tépem...
2018.04.18 15:19:45 (34558.)
Rapid
(Nagykunság)
Légyszi segítsetek, ha tudtok. Kicsit már kicsinál a fék a járművön.
Ki lettek ugye cserélve a hátsó munkahengerek, csövek, elöl meg fel lettek újítva a féknyergek és új fékpofákat kapott. Le lett légtelenítve, álló motornál. Namost, amikor nem jár a motor, akkor gyorsan és szépen felkeményedik a fékpedál. Ha taposom a féket és beindítom a kocsit, akkor még egy 6-8 centit bentebb megy a pedál. Járó motornál kellene légteleníteni vagy döglődik a főfékhenger is? Vagy mi a bánat van? Már a hajamat tépem...
2018.04.18 15:16:06 (34557.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 21:37:30


A trafó sok fura dolgot tud csinálni. :)
Gyertyák tiszták vagy olajosak? Mert lehet, hogy Verhovina ötlete lesz a "nyerő", ha olajosak azok a gyertyák.
2018.04.18 00:46:32 (34556.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 20:16:07



Szerintem ott a hengerben lesz a gond, gyűrűk, szelepek, kompresszió. Nekem a régi VW Bogaram egyik hengere ugyanezt játssza már évek óta, abban az egy hengerben be is szokta köpni néha a gyertyát, és tiszta olaj, amikor kiveszem, füstöl is már szegény, tuti ott valami nekem szarrá van kopva. A többi hengerrel meg sosincs gond, ott szép barnák a gyertyák. De egyelőre jó ez így nekem, amennyire kell, nincs kedvem bontani :)
2018.04.17 21:37:30 (34555.)
lac001
(Vas Megye)

Előzmény: Rapid @ 2018.04.17. 20:52:15



És a trafó miatt lehet hogy csak kettő nem megy? Én azt gondolnám ha a trafó kuka akkor minden hengernél baj lesz.
2018.04.17 20:52:15 (34554.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: lac001 @ 2018.04.17. 20:16:07


Én trafóra tippelnék. Vagy gyújtáselektronika.
2018.04.17 20:16:07 (34553.)
lac001
(Vas Megye)
sziasztok.

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy alapjáraton a két első henger nem megy? Ha leveszem a két első gyertyáról a pipát akkor is ugyan olyan döcögve de épp elmegy alapjáraton mint mikor rajt a pipa. kicsit magasabb fordulaton már szépen jár. cserélve lettek a gyertyák,gyújtókábelek ,elosztófedél,rotor. szerintetek mitől lehet ez?
2018.04.17 10:41:11 (34552.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: bútorműves @ 2018.04.16. 22:01:03


Épp pár sorral lejjebb írtam le hogy kell kivillogtatni ha nem odb csatis meg. Ha villogós, akkor google a te barátod. Beírod hogy samurai error code, és megnézed mit jelent. 2 számjegy. A számjegyek közt hagy 1 sec szünetet. Pl ti ti tá ti ti ti ti az a 24. 3x ismétli meg a kódot.
2018.04.17 10:18:58 (34551.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: bútorműves @ 2018.04.16. 22:01:03


Bármilyen, és ezt vedd szó szerint!
Ki kell villogtatni, vagy olvasni ha már az újabb fajta rendszerű.
2018.04.16 22:01:03 (34550.)
bútorműves
(Gárdony)
Sziasztok. Néha felvillan a CHECK ENGINE lámpa. 1999-es samurai. Milyen problémák lehetnek? Köszi a válaszokat.
2018.04.16 08:33:04 (34549.)
O Andràs
(Pècs)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.15. 08:25:19


Szia!
Ha nem megy a km mutató, de a motor jár, egy idő után kidobja a hibakódot. Ha megjavítottad a mutatót/spirált, kivillogtatdod, és elvileg nem jön vissza újra.
2018.04.15 08:25:19 (34548.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.04.15. 07:42:00


Megtaláltam a hibakód kivollogtatását közben. A biztosíték táblán van egy diag nevű hely, ahova be kell tenni a tartalék biztosítékot. 24es hibát dob ki ami a jármű sebesség érzékelő. Szó szó, nem megy a kilométer óra mióta összerakták. Hol keressem a hibát? Spirál vagy valami érzékelő van a motorban vagy valahol még pluszban? Fordulatszámmérő megy. Csak a kilométer óra nem.
2018.04.15 07:58:12 (34547.)
Rapid
(Nagykunság)
Tegnap megszakadt az emelőben a menet. Lehet ezt javítani vagy kukázzam és kerítsek másikat? Azt néztem, hogy nem szabvány menet, szóval anyát nem találok rá.
2018.04.15 07:42:00 (34546.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
Tudja valaki hogy kell a hibakódokat kivillogtatni és hogy mit jelentenek? Tegnap bekerült végre a blokk, szuper a gép, csak valamit elkötöttek vagy ilyesmi mert check engine világít. Jelenség nincs csak a lámpa.
Illetve van valakinek rajza hogy a vákumcsoveket hogy kell pontosan bekötni? Melyik hova megy, melyik szelep melyik részéről ... 1.3 injektor
2018.04.14 20:38:51 (34545.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Milan1984 @ 2018.04.14. 07:33:05


Nem a kacsoló szerkezet háza alumínium, ezt kézzel.
Kapcsoló villa öntvény, öntvény pálcával felegesztve a visszajelző miatt ( köszörű korong )
A híd tokot is kellet reszelni 2 helyen azt meg felső maró fúrógépbe,
A vizsga sikerült csak nagyon ráhúztam a kúpkerékre a tányérkereket, szedhetem szét kicsit lazítani rajta
2018.04.14 10:44:46 (34544.)
polisport21
(Kakasd)

Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 21:25:57


Köszi a segítséget, de az elötte lévő karbival nem torpant meg. Cdak 20 litert evett és azért cseréltem le. Meg belenyultam és ukrán karbit vettem, ahhor meg nem találok nagyobb fúvókát.
2018.04.14 07:33:05 (34543.)
Milan1984
(Bakonycsernye)

Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 22:30:47


Köszi a képeket ahogy ígérted. A kapcsolószerkezet csavarlyukai mellet elég vékonyka "hús" maradt azért. Kézzel reszelgetted ki? Úgy emlékszek ez valami öntvény nem?
A híd ezen részén is kellett reszelni vagy csak a kapcsolószerkezeten, mert pontosan nem látom.
Mikor lesz a próba?, biztos jól fog vizsgázni.
2018.04.13 22:30:47 (34542.)
Palfy
(Baranya)
Felraktam a Dioferr difizárról képeket a galériámba miket kell módosítani, és hogyan lehet beépíteni a záras hídba, a gyári bovdenes megoldással.

http://dioferr.hu/galeria/

Palfy szerkesztette 2018.04.13 22:31:35-kor.
2018.04.13 22:03:12 (34541.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: Milan1984 @ 2018.04.13. 21:55:29


Csak a 4 rugó köteget vettem meg 130eft-ért
2018.04.13 21:55:29 (34540.)
Milan1984
(Bakonycsernye)

Előzmény: Palfy @ 2018.04.13. 21:19:15


Szia,

Lehet érdeklődni h mennyiért sikerült a szettet beszerezni?
2018.04.13 21:25:57 (34539.)
Palfy
(Baranya)

Előzmény: polisport21 @ 2018.04.13. 21:11:22


Szia nézd meg a vákuum gyújtás állítót nem e szakadt át mint nekem mert akkor farsot szív és nem dolgozik. leveszed a gyújtás elosztó fedelét raksz rá csövet szájjal szívod befogod a nyelveddel és nem mehet vissza mert akkor kilyukadt a membrán.

http://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Samurai-SJ413-Gyujtas-szabalyzo-vakum-membr