Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15236 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2010.02.06 19:24:24 (1136.)
Roadati
06 30 467 4595 Lipóth Csaba.Hivatkozz rám.Kecskeméten van ,de elküldi.
2010.02.06 11:27:03 (1135.)
hudi

Előzmény: Roadati @ 2010.02.05. 21:40:08


Azt megköszönném!
2010.02.06 09:46:57 (1134.)
kotreba

Előzmény: SirKán @ 2010.02.03. 14:38:22


köszi. ez már hihetõ verzió
2010.02.05 22:30:52 (1133.)
pekovac
Hali!!! Valamilyen A/T-s gumi már jó választás lehet.A sarat ,havat kidobja nem tapad be.Nekem Kumho van.(Szerintem futózott). Meg vagyok vele elégedve. Voltam vele nagy sárban.Tessék ennél olcsóbb nincs.: http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumi/talalat/____INSA;TURBO_Mind_gumi.html A ranger az A/T-s.FUTÓZOTT.
2010.02.05 21:40:08 (1132.)
Roadati
G012 YOKOHAMA GEOLANDAR az jóválasztás4 Nekem TLC-n az van,Qncinak a Vitarán szintén.Most télen 1-2 téligumit is "megcsúfol"! szinte csak hátsókerékben közlekedem,pedig ittsem szárazak az utak!Csendes,tartós gumik.Ha érdekel van kapcsolatom YOKOHAMA ügyben.

2010.02.05 20:54:58 (1131.)
hudi

Előzmény: nyuszy @ 2010.02.04. 21:42:34


Pl.:
-Bridgestone dueler 694
-Yokohama g012

Olyan gumiköpenyre gondoltam ami mellékúton (földúton) nem hagy szarba. NEM AKAROK ÉN HEGYET MÁSZN,azt meghagyom nektek.
]
2010.02.05 18:38:01 (1130.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2010.02.04. 21:42:34


Félterep = sem országúton, sem terepen nem jó :) :) :)
2010.02.04 22:29:59 (1129.)
ácsikari

Előzmény: hudi @ 2010.02.04. 21:37:36


Előzmény: nyuszy @ 2010.02.04. 21:42:34


Meg hogy gumi. :) :) :)
2010.02.04 21:42:34 (1128.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: hudi @ 2010.02.04. 21:37:36


Attól függ, mit jelent nálad az, hogy "félterep" :)
2010.02.04 21:37:36 (1127.)
hudi
Hali! Félterep gumit keresek 195 R15.
Esetleg valami jó tanács milyet vegyek?
2010.02.04 07:32:19 (1126.)
Upi
Sziasztok.Motorvezerlot keresek 92-es vitarahoz, esetleg javitas is erdekel.
2010.02.03 16:54:45 (1125.)
janek10
Helo (sirkán) ,ha 4x4 be kapcsolod neked is ad a osztómû kicsit daráló hangot.
2010.02.03 14:38:22 (1124.)
SirKán
(Zalaegerszeg)

Előzmény: janek10 @ 2010.02.03. 09:44:19


Sziasztok!

Így jártam én is nemrégiben.
Szakadt a hó, összkerékben nyomtam a havas közúton 60-70-nel. Olyan szinten darált az eleje, hogy azt hittem, vége az elsõ hajtásomnak.

Kiderült, hogy az elsõ kardánom elsõ és hátsó keresztje egyaránt tropára ment. Állásában! (A hátsó kardánhoz képest alig dolgozik valamit, a megtett km 99%-ában áll!)

Rá kellett jönnöm, hogy zsírzógomb hiányában állásában a kereszt egy idõ után berohad, aztán ha bekapcsolom, akkor a rozsdaréteg ledolgoz egy újabb réteget. Kikapcsolás után újra zavartalan rohadás, és így tovább... A régi keresztek csonkjai kiszerelve vörösek voltak, mint a róka.

A hátsó kardán csak nálam 50ekm-nél tart, de lógásnak semmi nyoma. Szerintem még gyári...

Most elõre felkerültek az új keresztek, ezeken már van zsírzógomb. 5600Ft/db

Szóval nem a használattól megy tönkre...
2010.02.03 09:44:19 (1123.)
janek10

Előzmény: hudi @ 2010.02.02. 21:17:10


A gyári kardánkereszt sajnos nem zsírzógombos,és ahogy(nyuszy) mondta ,elég hajlamos a rohadásra.
2010.02.02 22:25:51 (1122.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: hudi @ 2010.02.02. 21:17:10


Fõleg az a bajuk a japánnal szemben, hogy hajlamosabbak a rohadásra.
2010.02.02 21:28:59 (1121.)
Szabolcs
Sziasztok. Nekem is lenne egy kerdesem :) azthiszem meg a gyari hangszorok vannak az autoban,de nagyon rosszul szolnak. Kiszeretnem cserelniaz elsoket(muszerfalban). Valaki nem tudna megmondani, hogy mekkora meret jar oda?
Hja es nalatok milyen ez a gyari hangszoro?Az enyemben hatul nincs is,csak elol az a ketto :(
2010.02.02 21:17:10 (1120.)
hudi
Hali!

Új vagyok a pályán, pár kérdés:
-most vettem '99-es vitarát,spanyol a drága ALV.SZ.:VSEET.....
de olvasom, hogy nem jók a tapasztalatok. MIÉRT?
-gyári kardán keresztek zsírzógombosak?

köszi
2010.01.27 16:52:42 (1119.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: janek10 @ 2010.01.27. 12:53:00


Kezelési útmutató az itt is van fenn az Egyebek/Letöltések alatt (igaz, angolul), de a kocka Vitara FSM-jével (Factory Service Manual) még soha nem találkoztam digitális formában, pedig az egy hasznos dolog lehetne.
2010.01.27 13:29:25 (1118.)
kotreba

Előzmény: janek10 @ 2010.01.27. 12:53:00



köszi köszi
2010.01.27 12:53:00 (1117.)
janek10
Üdv mindenkinek,nekem van vitarához(kezelési útmutató) meg szervizköny 107ezer km elözõ tulaj még hordta is szervizbe,differenciálmû-olaj cserét 40-ezer km enként írja.
2010.01.27 12:37:32 (1116.)
kotreba

Előzmény: kenci @ 2010.01.26. 21:59:55



keveredés nem volt biztos mert amikor vettük 9000km volt benne és azóta nem sokat ment terepen meg 4x4el csak max télen ha van hó...
csak ez a enyhe hang amit hallok a 4x4közben az nem hagy nyugodni....
2010.01.27 06:38:38 (1115.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ya06ard @ 2010.01.27. 06:16:17


Kocka Vitarához? Ha találsz egyet, jelezd már privátban, és feltesszük ide is. Én eddig elektronikus formában még csak a Haynes-t és hasonlókat láttam, a gyári FSM-et még nem.
2010.01.27 06:16:17 (1114.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: kotreba @ 2010.01.26. 21:44:23


Nem túl nehéz netrõl beszerezni egyet. :-)
2010.01.26 21:59:55 (1113.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kotreba @ 2010.01.26. 21:44:23


Vitaránál is bõven elég akkor cserélni. A difiben nem megy olyan hamar tönkre az olaj, hacsak nem keveredik egyéb nemkívánatos anyagokkal.(Sokan végigautózzák úgy az életüket, hogy a difiben nem cserélnek olajat)
2010.01.26 21:44:23 (1112.)
kotreba

Előzmény: ya06ard @ 2010.01.26. 20:32:12



Vitaránál?
Kár h nincs szerbóvizkönyvem.
2010.01.26 20:32:12 (1111.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: lacikahunter @ 2010.01.26. 17:49:59


Igen, a szerviz manual is azt mondja, hogy az elsõ 15e után, a továbbiakban pedig 30 ezrenként.
2010.01.26 17:49:59 (1110.)
lacikahunter

Előzmény: kotreba @ 2010.01.23. 12:03:10


Persze!
Toyota HILUX hidakban 30.000km- nél cserélik.
Szerintem a SUZUKI- nál is!
2010.01.25 07:18:30 (1109.)
Upi
Sziasztok.Nem indul a vitaram, az uzemanyag szivattyu jo, szikra van a gyertyaknal, a befecskendezesnel van valami hiba. Ha valaki tudna segiteni.Koszi
2010.01.23 19:46:42 (1108.)
kotreba

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.23. 13:26:56


a tömitések még gyáriak és mindehol szép tiszta az olaj...
2010.01.23 13:26:56 (1107.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kotreba @ 2010.01.23. 09:44:22


A szint önmagában még nem mond sokat. Ugyanis lehet az tele dzsuvával is, ha szar egy tömítés, a vizes-saras szuszpenzió meg viszonylag rossz kenõképességgel rendelkezik :)
2010.01.23 12:37:33 (1106.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kotreba @ 2010.01.23. 12:03:10


Persze, csak jóval ritkábban, mint a motorban, de azért néha nem árt ellenõrizni a szintet! (váltó, osztómû, hidak)

kenci szerkesztette 2010.01.23 12:38:00-kor.
2010.01.23 12:03:10 (1105.)
kotreba

Előzmény: lacikahunter @ 2010.01.23. 11:20:06


ezt is szokták cserélni 1 idõközönként?
2010.01.23 11:20:06 (1104.)
lacikahunter

Előzmény: kotreba @ 2010.01.23. 09:44:22


Hajtómû olaj, 80w90.
Vagy valami hasontóan sûrû olaj.
2010.01.23 09:44:22 (1103.)
kotreba

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.21. 16:06:45



hel.
igen olajszintet ellenõriztük, e szerintem még cserélve az olaj nem volt benne. Kellene?milyen olajat ajánlotok bele?
Ne gondolj nagy sirásra csak enyhén hallani...
2010.01.21 17:09:39 (1102.)
janek10

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.21. 16:06:45


Heló , talán akkor nem lessz gebasz, én is hallottam ,de akkor valószinû igaz is .
2010.01.21 16:06:45 (1101.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kotreba @ 2010.01.21. 11:30:29


Nem. Semmi hangjának nem szabadna lennie.
Olaj van benne?

Előzmény: janek10 @ 2010.01.21. 15:00:51


Olyasmi lehet, mert sokaktól hallottam már ezt.
2010.01.21 15:00:51 (1100.)
janek10
Üdv, nekem az osztómû ad érdekes hangot ha 4x4 be kapcsolom, (nem hangosan de búg) ez vitara betegség?
2010.01.21 11:30:29 (1099.)
kotreba
Szevasztok

Errõl a difi sirásról már 1x kérdezgettem Én is.. Egyépként ha 4x4et kapcsolok akkor 1 minimális sipolása lehet az elsõ difinek??Ha kanyarodom ha nem akkor is egyenletesen enyhén sipol..Ez normális?természetesen Vitaráról van szó.
2010.01.15 19:51:41 (1098.)
markis4x4
Sziasztok!

Ha a difiben valami nem ok, akkor éppen kisívû kanyarban kellene neki jobban "síkítani", mivel akkor nagyobb a fordulatszámkülömbség a két kerék között. (de látni kellene)
A nagyobb ívû kanyarban gyorsabban mégy,mint a kisívûben? Mindkét irányban csinálja?mármint balra-jobbra, elõre-hátra?
üdv
kisspé
2010.01.14 20:52:20 (1097.)
Ice-Man

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.14. 20:48:08


Sorry...
2010.01.14 20:48:08 (1096.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Ice-Man @ 2010.01.14. 20:45:22


Az nincs benne. De miért a Vitara topicban kérdezed? :)
2010.01.14 20:45:22 (1095.)
Ice-Man

Előzmény: kenci @ 2010.01.14. 20:42:41


Igen zárra gondoltam....

Ice-Man szerkesztette 2010.01.14 20:47:28-kor.
2010.01.14 20:42:41 (1094.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.14. 20:39:38


Difi mindegyik autóban van gyárilag.... esetleg zárra gondolsz?
2010.01.14 20:39:38 (1093.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Ice-Man @ 2010.01.14. 20:28:28


???
2010.01.14 20:28:28 (1092.)
Ice-Man
Jimny-be gyárilag van difi vagy ez is opciós dolog, esetleg évjárat függõ?
2010.01.14 18:06:14 (1091.)
Roadati
A sperdifit úgytudod megnézni ha felemeled a hátulját és elkezded forgatni az egyik kereket.Ha a túloldali is ugyanabba az iránybakezd forogni,akkor sperdifis.Lehet ha kajakra megrántod akkor oldanifog.
Próbáld ki,kiváncsivagyok rá én is! Várom a választ.
2010.01.13 20:21:48 (1090.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: edifice @ 2010.01.13. 19:56:08


Az a minimum, ami benne van (ha nem 2x annyi). Anno én is néztem ilyen "ügyeletes" vitarákat, de nem mertem megvenni....

kenci szerkesztette 2010.01.13 20:22:52-kor.
2010.01.13 19:56:08 (1089.)
edifice
Hát nem hiszem ez egy pesti korház ugyeleti autoja volt 16 éven keresztül nem hiszem hogy sperdifi vagy difizár lenne benne.De akkor elvileg nem szabadna neki igy nyikorognia ügye.Az a baj hogy nem tudom mennyi kilométer lehet benne ugyan is csa 5 számjegyü a kilométer orája.A váltom is elkezdett zajongani 3. meg5. be a terep is zug.Az is lehet hogy szimplán elhasználodott.A kilométert olyan 200 000-250 000 körül saccolom de lehet hogy annál is több.
2010.01.13 18:49:00 (1088.)
bolyongo

Előzmény: edifice @ 2010.01.13. 18:44:42


lehet hülye kérdés esetleg valamilyen difizár nincs benne amirõl nem tudsz , vagy ne tán sperdifi???
2010.01.13 18:44:42 (1087.)
edifice
Sziasztok kérdésem lenne van egy 1.6 os kis 3 ajtos vitarám nagyobb ivü kanyarokban sikit a hátso kerék de kisebb ivüekben nem .VAlaki azt monda hogy lehet a difivel lehet valami .Más meg azt hogy hátsokerekes az auto azért azézt sikit nagyobb kanyaroba meg a gumi miatt is.