Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14976 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 296  297  298  299  300   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


11:39:49 (14976.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.18. 06:30:50


Hát ez az! - dee ’’Hová vezetne ez?..’’ (Henry, Rang Mylord :)
még arra az eredményre, hogy a ’’margecingesek’’ menjenek ... mondjuk inkább vérmedvéket győzködni a Regátba, növényevésről..

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.18. 08:06:07


Hát igen: ez legalább még ... (’’végül is Lenin le is lövethette volna a fiúkat, de inkább visszaadta a labdájukat’’ - talán Boncz?)
De az országúti képességéből csak elvettek, hogy jobban fogyjon a több is..

( Ma éjjel azt tervezem álmodni, hogy az öreg Micsió szelleme visszatér és ’’lekaratéjozza’’ a felső vezetést, amint koktélt szürcsölgetnek valami ’’megdug-lak’’-ban a Kúr..ill-szigeteken :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.18 11:46:54-kor.
08:06:07 (14975.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.18. 00:21:15


Igen, biztos lehetett volna olyat csinálni, ami bevisz egy szalonba és hagyom magam elcsábítani. Ez sajnos nem olyan lett. A "régi" Jimnyre kellemes ránézni, férfiakat, nőket egyaránt magával ragad. Az új nem ilyen lett, de nézzük a pozitív oldalát: továbbra is igazi terepjáró maradt.
06:30:50 (14974.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.18. 00:21:15


A régi formájú Jimny-k gyártásával már leálltak. Jelenleg a gyárak átszerelését végzik az új gyártósorra. Ahol már befejezték ott már folyik a gyártás. Gondolom Te sem feltételezted, hogy az elmúlt néhány hónappan kiszivárgott fotókon ugyanazt az öt autó láttad... :D A nemzetközi Jimny fórumokon (több tízesres tagszámmú) akadnak olyan személyek, akik igen közel vannak a tüzhöz. Onnan származó légi fotót láttam kb. egy hónapja, amin több száz már elkészült autót látni egymás mellett, a szállításra várva.

Ami a tervezést illeti, szerintem (de ezt már írtam korábban is) a Jimny tervezöi kifogytak az ötletekböl, vagy csak lusták gondolkodni. A Samuból viszakacsintó ronda müszerfal, a hátsó dobfék, az elsö vákumos agykapcsoló mind ezt sugallja. Az biztos, hogy nagy ívben sz@rnak a világpiaci igényekre, de a helyükben én biztosan a fórumtagok ötletei, módosításai mentén indultam volna el. Jó példa lett volna számukra a sok aftermarket offroad kiegészítök gyári felhasználása, hiszen ezek a felhasználók által kifejlesztett módosítások az autót jobbá teszik az offródos körökben (és más cégek ezen gazdagodnak is, szóval a Suzuki sem járna rosszúl). Ettõl ez az új még szuper kis járgány lesz, minden hibájával együtt szerintem.
00:21:15 (14973.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.17. 23:49:51

Én már tavaly óta ilyennel járok, mert ’’mi már tavaly jobban éltünk, mint az idén!’’ :D  :/

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.17. 23:48:15

Jól érzem, hogyha tetszene, szívesen visszatérnél ’’A Rendbe’’? ;)

De ez a köd, ami még mindig körbeveszi - ahhoz képest, hogy elvileg már gyártósoron kell lennie - szerintem csak tovább komolytalanítja a típust; ha pedig mindez szándékos - margecing? - akkor még inkább... (Öreg Suzuki forog a sírjában..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.18 00:24:04-kor.
23:49:51 (14972.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Mondjuk a tetőperem és a közel 4%-kal nagyobb átmérőjű kerék pozitív.
23:48:15 (14971.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Kicsit olyan lett ez az új Jimny, mint egy bazári módon ráncfelvarrott Samurai. Hátha élőben jobb lesz...
23:39:13 (14970.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2018.06.17. 22:32:19


1,x cm-t emel a kerék (x<5), ám felfelé kerekítettek :D
De ez már kezd átmenni olyasmibe, mintha a Hold túlsó oldaláról találgatnánk; s kezdek úgy lenni vele, mint ’’szkeptikus’’ az UFO-kkal: amíg nem látok egyet személyesen, már semmit sem hiszek el :)
Ami elgondolkodtató, hogy a Maruti Gypsy kiváltása is célja az új gyártmánynak - és az másfél mrd-os piac! -, mert ez sokminden korcsosodást megmagyarázna..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 23:42:06-kor.
22:32:19 (14969.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 22:10:06


Itt, ebben: 3:07 -nél 210 mm-t írnak, a mostanié (mienk) 190 mm a diffiház aljánál. Jó, én nem veszem ezt halál komolyan, mert egy ilyen videóban azt ír mindenki amit tud, vél, hisz, akar. Csak mint észrevétel dobtam be ide a közösbe.
22:10:06 (14968.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Kopter @ 2018.06.17. 21:40:16


Hol olvastad, hogy magasabban lesz a hasa?
21:40:16 (14967.)
Kopter
(Vác)
Én meg azt nem értem, hogy az új Jimny hasmagassága mitől lesz magasabb, ha ugyanaz a kerék külső átmérője (vagy éppen kisebb), mint a mostani Jimnyn. Kisebb az újon a diffiház? Vagy máshol mérik az újon a hasmagasságot?
20:59:57 (14966.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 18:26:26


Japánul is megy, persze...bár a héberrel még küzdök kicsit.
Csak rá kell nagyítani az alábbi képre és kibogarászni az európai szemnek is felfogható karaktereket a sok krix-krax közül.
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg

geo szerkesztette 2018.06.17 21:03:06-kor.
20:42:09 (14965.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 18:26:26



http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg
18:26:26 (14964.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 18:12:38


( Most ezt tényleg a japánból olvastad ki? :-o
Nadevárjunkcsak: a japán a mienkénél is keskenyebb - az már tényleg origami, szerintem már nekik is - vagy a világpiaci lett szélesebb?
És végre az első pozitívum: 1500-ös motor - vagyis nem 1200?.. egyre homályosabb...
( Jaa, nem: most látom a legújabb képedről, hogy voltál valami szalonban is(?)
A kapcsolók között a 3. - a többit nem tudom kivenni - lejtmenet segítő? Mondjuk a kép alapján igen szar helyen vannak: túl lent, a váltókar ’mögött’..

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 18:20:47


Szatuna, ’’ha mondom, segít a gondon!’’ (H.G.Wells) - ld. képeim!

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 18:31:39-kor.
18:20:47 (14963.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:24:28


Én a tetöperemet nagyon hiányolom az enyémröl. Nem a csomagtartó miatt, hanem mert esöben eresz csatornaként fogná vissza a lecsorgó vizet. Most meg ami összegyúlik és arra folyna le, az mind le is tud folyni. Pont a karomra, mikor leeresztem az ablakot..
18:15:58 (14962.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:52:52


Hát...sokáig érte az esö oszt kihajtott! :D Közvetlenül az alvázra vannak rögzítve a vonószemek. Elöl-hátul 2-2db.
18:12:38 (14961.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.17. 12:24:28


Kétféle méretü motorral és kerékkel gyártják. Keskeny kasztni, kis 660cm3 motor kissebb kerékkel a Japán piacra. Széles verzió 1500cm3 motor 195/80R15 a világpiacra.
2018.06.17 12:52:52 (14960.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.14. 13:27:53


Amit elfelejtettem még megkérdezni az új képeidről: azok a hátsó vonószemek honnan-hogyan nőttek ki? ;)
2018.06.17 12:24:28 (14959.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.17. 10:23:42


Akkor a 4WD hajtást ezek szerint csak vissza’’ócsították’’, ám gondosan meghagyva a vacakoló részét.. (és akkor a ’’smart’’-sága is kimerül valami ESP-vel, UFO-kijelzéssel(?)
A kerékméretet sem értem: a 195mm/80+d15’’ az a mienken is váltó, emelés nélkül (r[cm]= 19,1+15,6 =34,7); a 175/80-16-os pedig még alacsonyabb is fél centivel (20,3+14 =34,3), s ráadásul kevésbé ballonos (még a 205/70-15-nél is: 19,1+14,5 =33,6) - mire jobb ez, gyorsulási versenyre?.. (S ezek szerint a megnövelt keréktér a 16’’-ossal részben ’otpicsai’ csal[ód]ás...)
S a ’’hasmagasság’’ kandzsijára Te sem emlékszel? :D
( A tetőcsatornára ilyen kis kocsin pedig kb. akkor szükség van, mint terepjárón a külső antennára (ráadásul már el sem éred teljesen betolni..) - no de a szélvédőmosó az gondolom továbbra sem terít, és véletlen sem később indul a törlőlapát..)
Ja, és ’’R06A ... 660cc’’ - ?!...

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 12:31:01-kor.
2018.06.17 10:23:42 (14958.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1772133d1529148694-new-suzuki-jimny-2018-dfynbknu8aau6a.jpg
Kerékméret változott, karos osztómü van csak, az antenna a kaszni hátuljára került és a tetön van perem, (hogy a vizet is vezesse?). Dobfék hátul, vákumos agykapcsoló elöl megmaradt sajnos...

geo szerkesztette 2018.06.17 10:27:45-kor.
2018.06.17 00:15:43 (14957.)
Hegyjáró
(Bp.)
Hát én ezzel úgy vagyok, hogy nem bánom, ha egy nőnek kicsi a melle, ha őszinte és természetes, mint hogy szivacsba vagy műanyagba nyúljak... Másrészt ezek szerint megint a vállalati közgaRÁzdák..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.17 00:16:05-kor.
2018.06.16 22:21:00 (14956.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2018.06.16. 17:34:05


Nekem is tetszik és szerintem pont ennyi volt vele a cél.
2018.06.16 20:08:47 (14955.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: M. Zoltán @ 2018.06.16. 17:34:05


Ez a terranonál is így van, ott is rajta van a kopoltyú a benzines járgányokon is.
2018.06.16 17:34:05 (14954.)
M. Zoltán
(Budapest)
Pusztán design, semmi haszna, mert le van zárva, és a motor is alacsonyabban van. Lehet,hogy nem akartak kétféle motorháztetőt gyártani a dieselhez és a benzineshez. Ettől még jól néz ki, legalább is nekem tetszik.
2018.06.16 15:09:29 (14953.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.06.16. 10:31:16


Hmm... magasabb motor, ami nem fért a szekrénybe (mert ugye csak az elejét varrták fel, nem?), vagy/és igényli az olyan légbeszívót?
Akkor ’15 előttit kellene majd vennem ~10 év múlva - no de azok már csak 5 évvel fiatalabbak Jim’-nél, szóval mégiscsak OT-zés lesz majd belőle?.. ;)
2018.06.16 10:31:16 (14952.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.16. 09:43:34


Kb. 2015 óta mindegyiken ott a motorháztetőn a púp, miközben a dízel szerintem már nem is volt kapható a legtöbb helyen.
2018.06.16 10:24:22 (14951.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.16. 09:43:34


( Németben tört kocsikat a pécsi Megyeri úti kereskedőhöz - az út Ny-i oldalán, a Tüzér u. érkezése felől - oda szokott [volt?] vinni egy srác, aki erre van ráállva: amikor elvittem az enyémet, már ott állt a hasonló következő.. Szerintem jól válogat és gondosan dolgozik; jellegzetessége, hogy nem szokott engedni az árból, és van német papír a balesetet megelőző hatósági km-rögzítésről (Németben ezt évenként kell). A kereskedő rögtön mondta, mi a történet, és simán elengedték egy távolabbi márkaszerviz vizsgálatra is (festékvastagság mérés, hibakód-napló kiolvasás).

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.16 10:26:08-kor.
2018.06.16 10:01:24 (14950.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.16. 09:43:34


( Én mintha pont oda mentem volna le megnézni egyet - Bp.ről.. - ami első nekifutásra elől koccant, majd további beszélgetésre a tetejére is dőlt valami... (vagy átfordult..) ill. azon kevesek közé tartozott, hogy a szelepszáras füstböffenés az indítás után sem múlt el.
Viszont akkor mentem tovább Pécsig, Jim’-et megnézni :)
2018.06.16 09:43:34 (14949.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: mozdonyos @ 2018.06.16. 08:28:06


Akkor tessék megnézni!.. s főként, barlangássz alá - ez arra lesz jó, hogy láss a ’régiből’ új állapotút (ennyi km-re nem hinném, hogy tekernének vissza), hanem a későbbi összehasonlítás végett. (Ugye, így készülünk a vételre ;) DE, meg ne vedd: mégiscsak 2 éves kocsi, s csak ~fél mió-val az új ára alatt..
( Ami fura nekem első látásra: a motorháztető Diesel-es(?) a hűtőrácsot pedig Te is kiszúrtad - én törött kocsira gyanakodnék.. Ez önmagában nem gond, ha csak az elején egy kicsit - az enyém is az volt! - de pl. választóvíz, hogy a kereskedő bevallja-e..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.16 09:51:59-kor.
2018.06.16 08:28:06 (14948.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.15. 18:30:33


Itt van mindjárt ez tőlem 15km-re:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1_3_mode3_style_4wd-13077039
Mode3 Style felszereltség,de ha jól tudom,
akkor az alufelnis,meg navigációs mifelénk :) .
Meg a hűtőrács is más. Gondolom külföldi autó volt.
Még megy a matekozás.meg az agyalás.
Ha lecserélném a Vitarát,
akkor az utolsó szériás(2015-től) Comfort,vagy Mode 3 Style
Jimny-t lenne jó kifogni.
2018.06.15 18:30:33 (14947.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: mozdonyos @ 2018.06.15. 14:33:43


Kétség kívül: a nyomtatvány képein a kézifékkar eleje mellett kiáll egy ’kisváltó’, s épp a megfelelő helyen...
Igazándiból ezt sem értem, mert gondok nem az osztómű servo-jával szoktak lenni, hanem az agykapcsolóval, s az már a régebbi karoson is ugyanolyan mágneses-vákumos volt.. Ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy az indiai piacon - másfél mrd fogyasztó! - nagyon más gyártmányok ill. építések szoktak megjelenni, ld. pl. Maruti Gipsy.

// Látom, nagyon nézegeted az újat, de szerintem jobban járnál, ha abból az időből használt Jimny nézegetésre is fordítanál ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.15 18:31:31-kor.
2018.06.15 14:33:43 (14946.)
mozdonyos
(Somogy)
Lehet,hogy csak spekuláció,de az újabb fotókon úgy néz ki,
mintha az új Jimny-nek karos terepváltója lenne:
https://www.autocarindia.com/car-news/new-suzuki-jimny-more-details-emerge-408636
2018.06.14 23:27:15 (14945.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.14. 23:00:02


Aha, így már kezd összeállni a kép.. A fejtámlá[k]ra nem is gondoltam, pedig ha már úgy is el kell tenni valahová, ... ügyes!
Ha nálam ez az ülésen matracozás nem válik be, vagy nem döntök úgy Izlandra, hogy ebbe is egy 12cm vastag Exped (ottani viszonylatban már csak pár éjszaka ára..) akkor a lapot lehet én is megcsinálom - azt talán még tudom kezelni a kocsiba szorulva is, és akkor arra egy felfújható matrac; viszont lehet, hogy akkor az ’éjjeli szekrényt’ is lefedném vele(?)
( Azért az lenyűgöző, hogyha a hátsó támlákat az ülőlapot kiszedve hajtod le, milyen teherbíró a forgó rész véghelyzete, ill. a támla maga is, pedig elég nagy erőkar is terhelheti, ha pl. mosógépet vinnél benne, nemde?..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.14 23:30:26-kor.
2018.06.14 23:00:02 (14944.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.14. 21:52:36


A képeken nincs rendesen berakva, mert akkor még nem volt meg a doboz hátul. Csak az üléseken támaszkodik ill. elöl a fejtámlákkal is alá van dúcolva. Mikor szépen elrendezem, akkor minden vízszintes. A hátsó ülölapot nekem is ki kell venni ehhez, de a vezetö oldali ülés mögé állítva pont befér.
2018.06.14 22:46:10 (14943.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.06.14. 16:19:39


Sőt, a magam részéről benzinszagnál AZONNAL nyúlnék az indítókulcs felé - talán csak vasúti átjáróban nem [azonnal], és már csak egy vészvillogót nyomnék, mielőtt lefékezek (pályán nyilván nem satuval és lehetőleg a leállósávba) és kiszállnék!
És nem, NEM emelnék motorháztetőt csak úgy, mert a tűz szeret hirtelen levegőt kapni..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.14 22:51:26-kor.
2018.06.14 22:12:16 (14942.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.06.14. 17:37:58


Ez azért rohadtul nem vicces!..
Én elérett gumicsőre gyanakodnék - már ha a Jim’-ekben van ilyen szakasza, mert ezt még szerencsére nem kellett néznem -, ami először csak a tü.a. pumpa nyomása alatt szivárog, ám egyszer csak hirtelen átmegy spriccelésbe; és nem tudom, láttatok-hallottatok-e már akár csak pár cl-nyi benzint forró felületen belobbanni... (Avagy mit mond a macska, ha felborítja a benzinfőzőt? - ’’vuhhh...’’ Na és a trafóházban? - ’’skazz...’’ Bocs..) Velem az előbbi majdnem előfordult szgk.-val, csak épp valami más is vacakolt a motorban - vagy már ettől nem ment rendesen? -, s így épp időben vettem észre; de pl. családi ismerősnek így égett ki a kocsija teljesen(!), hogy épp csak félreállni maradt ideje..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.14 22:19:06-kor.
2018.06.14 21:52:36 (14941.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2018.06.14. 13:27:53


Fú vazz’, én úgy emlékeztem, hogy valamilyen mérnök vagy, s erre a képeid alapján kárpitos is!..
Mondjuk nálam hátul az egyik oldalra szekrény készül: 2-3 heti falnivalónak, ruhának, no meg a hegyjáró felszerelésnek; szóval egy ilyen ’kanapét’ nem is tudnék hová összehajtani (akkor a szekrényt nem tudnám használni.) Emlékszem, Te a csomagjaidat tetőcsomagtartóban hozod, ami nálam terepen nem lenne szerencsés; no meg szar időben pakolászni belőle se...
S nálad a hátsó üléstámla az ülőlapra hajtva vízszintbe lemegy? (habár, középtájon mintha púposodna a rendszer..) S elöl mire támaszkodik, az ablakemelő kapcsolótáblára vagy/és az anyósülés elejére?

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.14 21:57:00-kor.
2018.06.14 17:38:12 (14940.)
papas
(.)



papas szerkesztette 2018.06.14 17:38:29-kor.
2018.06.14 17:37:58 (14939.)
papas
(.)

Előzmény: geo @ 2018.06.14. 17:20:47


Hát az sajnos nincs benne, de ha nem találom meg a forrását, akkor kerítenem kell egyet a biztonság kedvéért :D
2018.06.14 17:20:47 (14938.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: papas @ 2018.06.14. 16:19:39


Porral oltó? :D
2018.06.14 16:19:39 (14937.)
papas
(.)
Üdv Urak!
Melegebb időben mitől lehet időnként benzin szag a kis Jimnybe?
Annyira nem zavaró, csak gyanítom ismét vmi hibának az előjele és szeretnék felkészülni rá :D
2018.06.14 13:27:53 (14936.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.14. 12:02:54


Egy éve már, hogy elkészítettem a "bútoromat’. Egyetlen probléma vele, hogy nagyon kemény szivacsot raktam bele és ettöl piszok nehéz is lett. Meg, hogy a mübör bevonatot autós padlókárpittal védtem le a sarkoknál, a ragasztóm meg mindig elengedte. De ezt majd megoldom valami Gorilla vacakkal, hátha tartós lesz a ragasztás. Egyébként szerintem piszok jó lett és nekem csak a vezetö ülés marad állva, a többi teljesen sík alvófelületet képez.
2018.06.14 13:22:13 (14935.)
kenci
(Bükkzsérc)
2018.06.14 12:02:54 (14934.)
Hegyjáró
(Bp.)
Geo-kám, nem tudom, Te hol tartasz ezzel a project-el

Előzmény: Hegyjáró @ 2016.08.02. 20:01:31

de nekem már vannak tesztelhető részeredményeim - ld. képeim!
( Ez lett volna az eszményi:
http://www.outdoorfair.de/p-en-4039-exped-synmat-mega-12-discontinued-save-20.aspx?VariantID=10806
ám nagy hátránya az ’’EUR’’ betűcsoport ellőtt álló számcsoport... USÁ-ból rendelésnél pedig a NÁV[ó] vámolási ’kedv-essége’.. Én mondjuk hátizsákban ennek a 7cm vastag, 70 cm széles, könnyebb változatát viszem - de az más alkalmazás: ott fagyos talajon is tudni kell pihentetően aludni..)
Szóval,
ez a Ferrino Airbed 6 elfér tolatóba tett váltónál is, és keményre fújva meglepően jól kiegyenlíti a ’síkba’ hajtott üléssor domborzatát. (A fejnél hiányzó szakaszról nálam a régi szgk.-s, BauMax-os szerszámosom gondoskodik: pont odaillik :) Hogy hidegben is elegendően szigetel-e, ill. mennyire tartja a kihűlő levegőt, azt majd a nyáron is ’’hóharmatos’’ kárpáti éjszakák mondják csak meg.. Beépített pumpája van, amivel kézzel, a vezetőülésből egy újraélesztési gyakorlat a felfújása :D meg a végén tüdővel is rá kell fújni egy kicsit - hát hiába, nem egy Exped.. de 10e Ft-ot szerintem megért a kísérlet!
A hosszával sincs gond: én is 17x cm magas vagyok, DE szélesebb vállúaknak ezt az egészet már nem ajánlanám... nekem is úgy jön ki, hogy jólesik az ’éjjeli szekrényre’ kitenni a kezem - no de ha kint szakad vagy/és nincs értelmes lehetőség sátrat állítani, akkor sokkal kényelmesebb, mint az ülések..

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.14 12:08:40-kor.
2018.06.13 17:03:58 (14933.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: GG88 @ 2018.06.12. 10:26:56


Röviden még annyit tennék hozzá - ami nálam ritka :D - hogy ha jól értem, amolyan ’’Das Auto’’-nak vennéd (= A Kocsi[m]), mert akkor keress rá arra is - itt bent, jobbra fent -, hogy ’’Limahl’’.
Igen, ez egy drága típus - de megéri! ;)

Összehoztunk egy vásárlási check-list-et is, a hsz.-okból ill. saját tapasztalatokból ’integrálva’, s már többször bővítve - csak nem a nepper-eknek és hiénáknak, szóval ezt csak levélben szoktuk elküldeni.

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.13 17:09:38-kor.
2018.06.13 08:18:39 (14932.)
Bz62
(Nagykőrös)

Előzmény: GG88 @ 2018.06.12. 10:26:56


Tavaly láttam közelről a járgányt szerintem felejtős!!!
2018.06.13 00:41:17 (14931.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: GG88 @ 2018.06.12. 15:11:01


2000-es évjárat, tehát 18 éves. Nagy valószínűséggel már mindenhol lyukas, ahol lyukasnak kell lennie, hacsak ki nem foltozták. A km lehet valós, de mivel kintről van behozva, simán lehet benne 2X ennyi. Jó lenne pár nagyobb felbontású kép, meg aztán a motortérről és egy - két lényeges részről. Téli használatra teljesen jó a műanyag tető, ha nincs törve, vetekszik a lemezzel.Mit kell rajta átnézni? Ebben a korban már mindent. Nem ártana magaddal vinni valakit, aki már látott ilyen kocsit, nehogy tökre fuss vele. Tipikus rozsdásodás a csomagtartónak nevezett teknő alján a kipufogó fölött, bent. Lökhárítók és egyéb műanyagok alatt - amiket csak akkor fogsz meglátni, ha a kasztnis lebontja. Első lámpák mögött is barnul szépen, ezt is lámpakivéttel lehet diagnosztizálni. Egyébként a motor nem elromlós fajta, de tud vicces lenni. Futómű strapabíró, de zsír, olaj jöhet belőle, ezek kisebb nagyobb dolgok cseréjét jelzik. Hajtáslánc ne lógjon, ne kottyanjon, ne csattogjon. Összkerék, felező, féltengelyzárak működjenek kifofgástalanul. Ezen kívül már csak pár 100 apróságra kell figyelni... Ha érdekel még valami, akkor hívj fel. Privátban átküldöm a számom.
2018.06.12 15:11:01 (14930.)
GG88
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.06.12. 13:20:37


Köszönöm a hozzászólást!

Akkor magányos estéimen nekiülök a fórumnak :)
2018.06.12 13:20:37 (14929.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: GG88 @ 2018.06.12. 10:26:56


Légy üdvözöl.. ill. majd üdvözÜlve! :)
Hogy ne ismételjem magunkat, ld. ennek a második felét:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.09.06. 20:40:58

(Az ilyen behivatkozásokban már nem látszanak a hsz. hivatkozásai, de dátum ill. hsz. sorszám alapján meg tudod óket keresni.)
Másrészt:

Előzmény: Hegyjáró @ 2016.12.08. 11:32:20

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.05. 14:26:31

.

Hegyjáró szerkesztette 2018.06.12 13:25:09-kor.
2018.06.12 10:26:56 (14928.)
GG88
(Budapest)
Sziasztok,

Úgy döntöttem, hogy szeretnék egy Jimnyt vásárolni, városi,téli és hobbi autónak.

Mi a véleményetek az alábbi autóról:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1_3_cabrio_jlx-13006562

Mennyire lehet alkalmas a téli használatra a kemény tetővel az autó?
Létezett ilyen szín gyárilag, vagy újra lett festve?
Hol a legkritikusabb a rozsdásodás, amit megtekintésnél mindenképp nézni kell?
Mire érdemes még odafigyelni?

Köszönöm a segítséget.
2018.06.12 10:23:13 (14927.)
GG88
(Budapest)
Sziasztok,

Úgy döntöttem, hogy szeretnék egy Jimnyt vásárolni, városi,téli és hobbi autónak.

Mi a véleményetek az alábbi autóról:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1_3_cabrio_jlx-13006562

Mennyire lehet alkalmas a téli használatra a kemény tetővel az autó?
Létezett ilyen szín gyárilag, vagy újra lett festve?
Hol a legkritikusabb a rozsdásodás, amit megtekintésnél mindenképp nézni kell?
Mire érdemes még odafigyelni?

Köszönöm a segítséget.